Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mkt snyggt, ser att du har ett Muzzy på, kör du med power commander också?
Ride Safe
Okej, fan vad coooolt. Var tjackar man u-tail någonstans. Lite less på den feta läppen som skymmer halva däcket.... Finns den färdiglackad som röd eller?
Kan någon rekommendera var ifrån man kan köpa en PC med bästa pris till min pärla?
Kanske ngn som har en ligger och skräpar?![]()
Varför?!
Vad tycks?
Har monterat undertail och lackat fälgarnacoolt va!?
Förbryllad!
1! Varför sälja en sådan hoj? Familjeskäl?
2! Vad för däck kör ni goa ZX12-åkare på?
Fabrikat? 190 lr 200 bakdäck?
Varför?!
Har till i år bytt till en Kawasaki ZX-12R 2003 och efter 70 mil så är jag över lag mycket nöjd.
En liten detalj som stör mig dock är växellådan, tycker den är allt annat än smidig, den "klonkar" och jag hittar ibland även frilägen mellan växlarna.
På min gamla ZX-10 från 1990 så var också växellådan lite kärv men jämför jag med de Honda motorcyklar som jag provat så är det en helt annan "klick-känsla" när man växlar. Är det fler som upplever växellådan på ZX-12:an som lite osmidig el kan det vara så att den inte är riktigt ok på min? Kawa har ju iaf tidigare haft lite osmidiga växellådor men jag tycker det borde vara åtgärdat till 2003...
Har till i år bytt till en Kawasaki ZX-12R 2003 och efter 70 mil så är jag över lag mycket nöjd.
En liten detalj som stör mig dock är växellådan, tycker den är allt annat än smidig, den "klonkar" och jag hittar ibland även frilägen mellan växlarna.
På min gamla ZX-10 från 1990 så var också växellådan lite kärv men jämför jag med de Honda motorcyklar som jag provat så är det en helt annan "klick-känsla" när man växlar. Är det fler som upplever växellådan på ZX-12:an som lite osmidig el kan det vara så att den inte är riktigt ok på min? Kawa har ju iaf tidigare haft lite osmidiga växellådor men jag tycker det borde vara åtgärdat till 2003...
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |