Mkt snyggt, ser att du har ett Muzzy på, kör du med power commander också?
Ride Safe
Okej, fan vad coooolt. Var tjackar man u-tail någonstans. Lite less på den feta läppen som skymmer halva däcket.... Finns den färdiglackad som röd eller?
Kan någon rekommendera var ifrån man kan köpa en PC med bästa pris till min pärla?
Kanske ngn som har en ligger och skräpar?
Varför?!
Vad tycks?
Har monterat undertail och lackat fälgarna coolt va!?
Förbryllad!
1! Varför sälja en sådan hoj? Familjeskäl?
2! Vad för däck kör ni goa ZX12-åkare på?
Fabrikat? 190 lr 200 bakdäck?
Varför?!
Har till i år bytt till en Kawasaki ZX-12R 2003 och efter 70 mil så är jag över lag mycket nöjd .
En liten detalj som stör mig dock är växellådan, tycker den är allt annat än smidig, den "klonkar" och jag hittar ibland även frilägen mellan växlarna.
På min gamla ZX-10 från 1990 så var också växellådan lite kärv men jämför jag med de Honda motorcyklar som jag provat så är det en helt annan "klick-känsla" när man växlar. Är det fler som upplever växellådan på ZX-12:an som lite osmidig el kan det vara så att den inte är riktigt ok på min? Kawa har ju iaf tidigare haft lite osmidiga växellådor men jag tycker det borde vara åtgärdat till 2003...
Har till i år bytt till en Kawasaki ZX-12R 2003 och efter 70 mil så är jag över lag mycket nöjd .
En liten detalj som stör mig dock är växellådan, tycker den är allt annat än smidig, den "klonkar" och jag hittar ibland även frilägen mellan växlarna.
På min gamla ZX-10 från 1990 så var också växellådan lite kärv men jämför jag med de Honda motorcyklar som jag provat så är det en helt annan "klick-känsla" när man växlar. Är det fler som upplever växellådan på ZX-12:an som lite osmidig el kan det vara så att den inte är riktigt ok på min? Kawa har ju iaf tidigare haft lite osmidiga växellådor men jag tycker det borde vara åtgärdat till 2003...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|