Killar och mode?!!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag klär mig skitsnyggt !

Vart hämtar jag priset ?
 

zynthaxx

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Strömstad
Hoj
-06 Buell XB12X
Förhoppningsvis är det inte parfymen som avgör din borrningsfaktor, isåfall har du andra problem att ta itu med :tuttar

Ne men de e' sant! Jag är så nedrans felklädd att enda sättet att få tjejen att ställa upp är att lukta citron, bergamot, svartpeppar och 'matéblad i en salig röra. :D
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Män som klär sig i HH och flanell kan vara ganska fåfänga oxå. Farsan var tvungen att hjälpa till med att hänga upp gardiner när morsan var invalid, han drog dock ner persiennerna först för "tänk om nån såg han stå där å fjolla med gardiner". :rolleyes:
 

zynthaxx

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Strömstad
Hoj
-06 Buell XB12X
Visst är det...Bara dom inte luktar svett..

Så om jag tolkar dig rätt ska de klä sig som om de vore beredda på ett äventyrligt liv, men om de lever så dissar du dem?
Är inte det lite som att förväxla en Defender med en Cayenne? :rolleyes:

"Taskigt, farsan, du har lera under vandringskängorna"
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
Så om jag tolkar dig rätt ska de klä sig som om de vore beredda på ett äventyrligt liv, men om de lever så dissar du dem?
Är inte det lite som att förväxla en Defender med en Cayenne? :rolleyes:

"Taskigt, farsan, du har lera under vandringskängorna"
Allvarligt..Tycker det är snyggt med killar som klär sig mordernt och tänker på sitt utseende..MEN min gubbe får klä sig nästan som han vill..:D
 

zynthaxx

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Strömstad
Hoj
-06 Buell XB12X
Allvarligt..Tycker det är snyggt med killar som klär sig mordernt och tänker på sitt utseende..MEN min gubbe får klä sig nästan som han vill..:D

Misstänkte det - det brukar bli nåt åt det hållet när tjejer märker att det inte går att dressera killarna hur som helst. :D
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
Jo, men uppenbarligen finns det klädstilar som både ser bra ut och ger ett proffsigt intryck, eller hur? Ur min perspektiv tycker jag att utsikten kan vara fin utan att jag måste resa tältet där och då; lite balans ska man ju kunna kräva av folk - men det känns som att det måste vara lite trist om bara folk som "kan kläder" ska kunna uppskatta det man har på sig.
Det är väl egentligen det jag tycker är lite underligt med just de här tjejerna: Ponera att du klär upp dig för att gå ut; klär du dig då för att se fin ut för din kille eller för killarna du kommer att träffa, eller klär du dig för att tjejerna du träffar ska veta att du läst senaste Vogue och vet vad som kommer att vara inne nästa säsong, oavsett om det får killarna att instinktivt titta efter något annat?

Kvinnor vet inte vad balans betyder ;) Att klä sig både snyggt och sexigt är något de flesta misslyckas med katastrofalt :gnissla
Men absolut, tycker själv det är trist att endast de invigda uppskattar/dissar ens kläder. Själv har jag inte det blekaste om vad som är modernt, men jag kan visst kasta ett öga åt snygga matchande kläder!

Om du frågar efter hur jag tänker så har jag ingen aning om vad som är mode och jag bryr mig inte heller om vad som är inne, och det gör inte mina vänner/vänninor heller. Ett par jeans, ett bälte och ett linne. Fixa håret och på med mascara. Ibland blir det kjol och stövlar istället för jeansen... Jag tar på mig det som jag tycker ser bra ut. Man vill ju gärna anses som snygg av både kvinnor, män och av sin pojkvän om man har någon. Den jag klär upp mig för är väl i all ärlighet mitt egna ego och jag har oftast ingen mer baktanke än "det här såg snyggt ut" när jag klär mig för att gå ut.

Vad andra kvinnor tänker... det förblir ett mysterium även för mig :va
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Låter som en sund inställning! :jäs
:tummenupp Tummen upp för den killen som skrev att lukta gott är huvudsaken, studier har faktiskt visat att doft har större attraktionskraft än utseende! :mattias :nicka
En bra after shave borde de flesta investera i, ta bara inte för mycket på er grabbar :tungan



Att lukta gott och vara fräsch, borde vara en självklarhet. Tyvärr är det ju inte det för många! :(
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Ne men de e' sant! Jag är så nedrans felklädd att enda sättet att få tjejen att ställa upp är att lukta citron, bergamot, svartpeppar och 'matéblad i en salig röra. :D
Valsperma (eller bajs?) har jag hört ska vara en intressant touch i de flesta sötare/mörkare parfymerna.
 

Dominator-Rocks

Guest
Att lukta gott och vara fräsch, borde vara en självklarhet. Tyvärr är det ju inte det för många! :(

Det är faan sant, jag blir jävligt arg och förbannad då man har folk inpå sig som luktar illa, se till att duscha förihelvete era jävla skitgrisar :mad:
 

zynthaxx

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Strömstad
Hoj
-06 Buell XB12X
Valsperma (eller bajs?) har jag hört ska vara en intressant touch i de flesta sötare/mörkare parfymerna.

Nja, nära men inte riktigt. Ambergris är ett ämne som man tror kaskelotter (sperm whale - därav sammanblandningen, kanske?) utsöndrar i tarmen för att skydda den mot vassa bläckfisknäbbar (kanske något i stil med hur musslor kapslar in skräp i pärlemor). Det försvinner ut ur deras matsmältningssystem tillsammans med avföringen, men är alltså inte bajs per se. Det används tydligen i stabilisering av vissa dyrare parfymer, och är svindyrt eftersom vanligaste "framställningsmetoden" fortfarande är tur och träff på stränder främst runt stilla havet/australasien.

[slut på Trivial Pursuit-läge]. :D

Ett par jeans, ett bälte och ett linne. Fixa håret och på med mascara. Ibland blir det kjol och stövlar istället för jeansen... Jag tar på mig det som jag tycker ser bra ut. Man vill ju gärna anses som snygg av både kvinnor, män och av sin pojkvän om man har någon. Den jag klär upp mig för är väl i all ärlighet mitt egna ego och jag har oftast ingen mer baktanke än "det här såg snyggt ut" när jag klär mig för att gå ut.

Se! Det finns vettiga tjejer också. :D
 
Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Nja, nära men inte riktigt. Ambergris är ett ämne som man tror kaskelotter (sperm whale - därav sammanblandningen, kanske?) utsöndrar i tarmen för att skydda den mot vassa bläckfisknäbbar (kanske något i stil med hur musslor kapslar in skräp i pärlemor). Det försvinner ut ur deras matsmältningssystem tillsammans med avföringen, men är alltså inte bajs per se. Det används tydligen i stabilisering av vissa dyrare parfymer, och är svindyrt eftersom vanligaste "framställningsmetoden" fortfarande är tur och träff på stränder främst runt stilla havet/australasien.
Aha! Amber var det ja.. Såere!
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Att lukta gott och vara fräsch, borde vara en självklarhet. Tyvärr är det ju inte det för många! :(

3 dofter bland många jag kan rekommendera:
Gant's doft Silver
Chanel Allure Homme Sport
Baldessarini Del Mar

Dessa dofter är ljuvliga...!:kär
Enjoy!
 

Bifogat

  • gant1.jpg
    gant1.jpg
    106 KB · Visningar: 27
  • chanel1.jpg
    chanel1.jpg
    3 KB · Visningar: 126
  • baldessarini1.jpg
    baldessarini1.jpg
    2.3 KB · Visningar: 127
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top