dn-L
Office Linebacker
En doft bland många som jag kan rekommendera:
Kanelbullar.
Denna doft är ljuvlig..!
Kanelbullar.
Denna doft är ljuvlig..!
Har svårt att tänka mig att en övervägande majoritet på ett hojforum är speciellt modeintresserade.
Kvinnor vet inte vad balans betyder Att klä sig både snyggt och sexigt är något de flesta misslyckas med katastrofalt
Men absolut, tycker själv det är trist att endast de invigda uppskattar/dissar ens kläder. Själv har jag inte det blekaste om vad som är modernt, men jag kan visst kasta ett öga åt snygga matchande kläder!
Om du frågar efter hur jag tänker så har jag ingen aning om vad som är mode och jag bryr mig inte heller om vad som är inne, och det gör inte mina vänner/vänninor heller. Ett par jeans, ett bälte och ett linne. Fixa håret och på med mascara. Ibland blir det kjol och stövlar istället för jeansen... Jag tar på mig det som jag tycker ser bra ut. Man vill ju gärna anses som snygg av både kvinnor, män och av sin pojkvän om man har någon. Den jag klär upp mig för är väl i all ärlighet mitt egna ego och jag har oftast ingen mer baktanke än "det här såg snyggt ut" när jag klär mig för att gå ut.
Vad andra kvinnor tänker... det förblir ett mysterium även för mig
Kanelbullar.
Denna doft är ljuvlig..!
Men jag vet inte om det skulle vara så attraktivt om min eventuella flickvän luktade kaffe.
Äntligen en sund brud,, kanske ska skriva i // vad fick dig att le idag forumet // räddade min dag iaf.
En nyöppnad Gevalia refill luktar förbannat gott också!
Men jag vet inte om det skulle vara så attraktivt om min eventuella flickvän luktade kaffe.
Yrsel? Minnesluckor?Blev bjuden på karamell igår på tunnelbanan av ett par grabbar.
Du vill väl att hon ska va en riktig böna?
Blev bjuden på karamell igår på tunnelbanan av ett par grabbar. Det var en konstig kaffesmak, och efteråt kände jag hur jag stank kaffe. Kändes inte så attraktivt. Stilla tänkte jag att man är rätt dum om man raggar på en chey, och bjuder henne på något som får henne att lukta illa...
Kanelbullar.
Denna doft är ljuvlig..!
Får jag lov att bjuda på ett tuggummi?
Yrsel? Minnesluckor?
Ja, faktiskt! Jag vakna upp imorse, hade f-n ingen aning om vart jag va, minns ingenting. Tänkte att jag skulle gnälla lite om det på min blogg sen gå till tidningen, ge grabben ett ök namn, "Karamellkungen", och varna alla barnen för honom
Vi ses på nyheterna!
Pepparmint eller Lakrits?
Killar gillar prylar.
Tjejer gillar vi för de är nice prylar.
Tjejer gillar sig själva och djur.
Alltså avater på sig själva uppsminkade eller nån söt kisse.
Tjejer gillar killar för vi är djur.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |