Killar och mode?!!

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
klart som fan man bryr sig om hur man klär sig, vad som är mode bryr jag mig inte om dock utan jag har min egen stil och kör på den.

är nog den största skillanden mellan killar och tjejer när det gäller kläder, killar gillar att profilera sig medans tjejer hellre passar in bland kompisarna..

när vi ändå snackar kläder och lite tjejer är med och snackar, varför har alla tjejer sånnadär tutt-gardiner nu för tiden? (altså en såndär klänning som bara hänger under tuttarna, antar att gravida hade dom till att börja med?).. knasigaste modet jag nånsin sett, ingen kille jag vet tycker det är snyggt heller så varför är det så poppis? :va

Håller med! Har alltid tyckt de där, väldigt bra beskrivet "tutt-gardinerna" är jäkligt fult jag med.

Fan, jag var på lindex idag under lunchlasten (åt min falaffel i racer fart) tänkte se om jag kunde hitta något snyggt. Och jag antar att det som är i de där butikerna följer modet på något sätt, men allt var ju spy fult :zpy
Skulle inte köpa eller ha på mig nått av det ens om det var gratis!


I'm all yours! :kär :kiss

... (men jag gillar lakrits också)
Hm... du verkar vara en "bad motherfucker"... :hihi
(menat som positiv kritik)

:katt

you don't fuck with me unpunished! :whip

(ordlek)
 
Last edited:

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Själv köpte jag denna jacka idag:
Hugo Boss
kptvd2.jpg


Det är inte snyggt om det inte är dyrt är mitt motto.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Själv köpte jag denna jacka idag:
Hugo Boss
kptvd2.jpg


Det är inte snyggt om det inte är dyrt är mitt motto.

Det där är mer ghey än ett par fugly stuprörs-jeans som alla brats bär. Även wannabe-brats, dvs karlskogabor etc.
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Själv köpte jag denna jacka idag:
Hugo Boss
kptvd2.jpg


Det är inte snyggt om det inte är dyrt är mitt motto.

Haha, det är såna som dig man skrattar åt! Kostar nada att tillverka men bara för att det är ett bra "märke" på det läggs det på ett antal tusen. På mitt förra jobb sålde vi någon förbannad väska på Harrods för runt 10 lapp & skor som kostade runt 3-4. Skorna kostade väl 20:- att tillverka, väskan vet jag inte. Den var förvisso handsydd. En tjej på jobbet köpte väskan i.a.f för 500:-

Men well, köp Hugo Boss å andra "heta" märken. Cheferna måste ju ha sina löner :tungan
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Hur svårt ska det va....klä er på det sätt ni bäst trivs i/tycker är snyggt.
Spelar ingen roll hur jävla modeinriktat och inne något plagg är....trivs man inte i vad man bär syns det på utsidan iallafall, vilket kommer göra plagget "fult"
Hur ofta har man inte sett någon person stå o skruva i sig iklädd snygg kostym....men med honom i blev det inte så jävla rätt. Eller tjejer som man tydligt ser har snabbt valt något hon tyckte passade innan utgång men som står o ångrar sitt beslut bittert i kön in på krogen.
Personen i kläderna är 90% av outfiten säger jag
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Haha, det är såna som dig man skrattar åt! Kostar nada att tillverka men bara för att det är ett bra "märke" på det läggs det på ett antal tusen. På mitt förra jobb sålde vi någon förbannad väska på Harrods för runt 10 lapp & skor som kostade runt 3-4. Skorna kostade väl 20:- att tillverka, väskan vet jag inte. Den var förvisso handsydd. En tjej på jobbet köpte väskan i.a.f för 500:-

Men well, köp Hugo Boss å andra "heta" märken. Cheferna måste ju ha sina löner :tungan


Jag må precis ha kommit hem från fest, men det här måste vara det bonnigaste, mest avundsjuka inlägg jag nånsin har läst. Fy fan vad snål du måste vara din stackare! Ska ingen få tjäna pengar eller? Om man ska tänka på vad saker kostar att tillverka så kan man verkligen inte njuta av något här i livet. Pajas.:rolleyes: Nej men ärligt talat: PAJAS! :D Det måste vara såna som du som skapat rykten om att svenskar är snåla och avundsjuka.

Majkie> Det där är definitivt en schysst jacka eller skepparkavaj. Beror iofs på hur den sitter på dig men jag har ingen anledning att tro att den sitter annat än bra. Grattis. (Hör av dig till mig om du vill ha rabatter på snygga kläder.)

Dee_cati , Mitra och Kantian är självklart bara avundsjuka eller har otroligt dålig smak. Det sjuka är att dom ens kommenterar på ditt köp när dom uppenbarligen inte har en susning om mode.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
...
Dee_cati , Mitra och Kantian är självklart bara avundsjuka eller har otroligt dålig smak. Det sjuka är att dom ens kommenterar på ditt köp när dom uppenbarligen inte har en susning om mode.

Ja, för det är ju ett välkänt faktum att det som är mode alltid är snyggt. :näsblod

Det om något visar väl på dålig fantasi och att man inte har någon egen vilja. Följer man varenda modegrej som nån jävla hjärntvättad bimbo? :va
Jag skulle aldrig ta på mig en sån jacka, den andra jackan var väl helt ok. Men förmodligen inget jag skulle köpt.

Jag köpte min vinterjacka ifjol på utförsäljningen, den är helt ute i år då typ. Då måste den ju vara skitful. :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top