Danne S
Sporthojsnörd
MC Doktorn skrev:2493994Vi som inte kan köra på bakhjulet hur gör man då
Då gör du som dom smarta, man låter fröken rulla fram sen lägger man sig snett bakom och beundrar utsikten
MC Doktorn skrev:2493994Vi som inte kan köra på bakhjulet hur gör man då
issi skrev:2495237Some people play hard to get... you play hard to want....
MC Doktorn skrev:2494014Man kanske kan lägga en lakritssträng istället
Kawakex skrev:2495388Kan inte mer än att hålla med Issi, det är otroligt roande med alla killar som vill imponera på oss tjejer som kör hoj.
issi skrev:2493915Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...
I regel går det till ungefär så här:
Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.
Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid...
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...
Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad….
Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ?
Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....
Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad??
Puss å kram!
/issi
Mattias skrev:2495396Tills ni tar av hjälmen.
Mattias skrev:2495396Tills ni tar av hjälmen.
issi skrev:2495433tur att du är så jäkla snygg då...
lappmögel skrev:2495459Bästa tråden på SH på länge, mitt inlägg i det hela är rätt enkelt finns inga rödljus här så jag får tokimpa hela hela tiden. Går dock åt helvete inga brudar som nappar.
Många killar säger såna kommentarer när de inte vet hur de ska bete sig runt tjejer.Rammstein skrev:2495426Haha...den var elak
issi skrev:2495481Du kan få ett par av oss här i Tokholm....
Jag vet ganska många som är heeelt onödiga
Har ni ström i Dalarna ...?
Flåt... kunde inte låta bli...
Pinky skrev:2495485Issi, har du fått några PM sen det att Mattias postade bilderna på dig? Jag syftar såklart på PM från personer som du inte känner sen tidigare. Om ja, hur många?
Svara nu bara på frågorna så e du snäll .
PAJSEN skrev:2495496det gäller inte bara tjejer på hoj även i bil
tidigare i sommras hamnade jag bredvid en nercabbad audi A4 vid ett
stoppljus i stan med 4st läckra tjejer i, då jag satt på min dåvarande R1 verkade dom gilla detta och den ene gjorde tecken typ lite bakhjul hade suttit på sin plats. när det blev grönt gassa jag på och plumpt fick jag motorstopp lite pinsamt när dom skrattade och fortsatte till nästa stoppljus.där kom jag ifatt och när det blev grönt ja jävlar vad jag drog på jag slangade för glatta livet och kung och fosterland och såg inte att det var rött vid nästa stoppljus utan bara fortsatte whheeeelllaaa och faktiskt orsakade en mindre krock bland dom mötande bilarna som skulle svänga vänster.
15 min senare sitter jag på mcdonalds och äter då går DOM 4 fram till mig och
den ene säger "nog smart kille" till den andra men hon sa bara snabb hoj har du iallafall och jääättefin
borde jag känna mig dum eller cool för jag har en snabb hoj?
COOOOL MED SNABB HOJ SÅKLART
issi skrev:2495507OK... om svaren är ämnade för forskning
6 PM, från killar jag inte känner sedan tidigare och
3 st har skrivit i gästboken...
... än så länge
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln