Killar som vill visa upp sig..

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Jag ska börja klistra på långt blont hår bak på mitt mc ställ så ska ja köra runt och ställa mig vid trafik ljus o vänta på hojjar, det kanske är lite femenint men va fan man får ju en nice show tebax :D :D

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Kan inte mer än att hålla med Issi, det är otroligt roande med alla killar som vill imponera på oss tjejer som kör hoj.

hondendär

liten men tuff
Gick med
20 Feb 2006
Hoj
just nu ingen :(
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi

haha.....ja det är väl så att så fort han ser en kvinna som har gett sig in på ett annars så manligt revir som mc körning så måste han bevisa för sig själv att han fortfarande är en riktig karl och minsann inte känner sig hotad av några kvinns. skulle kunna tänka mig att den instinkten är något som är förprogrammerat sen grottbjörnens folk eller nåt så han kan nog tyvärr inte hjälpa det:tuttar

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Bästa tråden på SH på länge, mitt inlägg i det hela är rätt enkelt finns inga rödljus här så jag får tokimpa hela hela tiden. Går dock åt helvete inga brudar som nappar.

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
lappmögel skrev:
2495459 Bästa tråden på SH på länge, mitt inlägg i det hela är rätt enkelt finns inga rödljus här så jag får tokimpa hela hela tiden. Går dock åt helvete inga brudar som nappar.

Du kan få ett par av oss här i Tokholm....
Jag vet ganska många som är heeelt onödiga :D

Har ni ström i Dalarna ...? :rofl :rofl

Flåt... kunde inte låta bli... :pannkyss

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Issi, har du fått några PM sen det att Mattias postade bilderna på dig? Jag syftar såklart på PM från personer som du inte känner sen tidigare. Om ja, hur många?

Svara nu bara på frågorna så e du snäll :).

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
issi skrev:
2495481 Du kan få ett par av oss här i Tokholm....
Jag vet ganska många som är heeelt onödiga :D

Har ni ström i Dalarna ...? :rofl :rofl

Flåt... kunde inte låta bli... :pannkyss

Nope, men vi är djävligt bra på att tindra med ögonen.:tungan Dessutom inte att förglömma oerhört sexiga knätofsar:tuttar

PAJSEN

pajsen
Gick med
17 May 2006
Hoj
R1 -07.crf450-09
det gäller inte bara tjejer på hoj även i bil

tidigare i sommras hamnade jag bredvid en nercabbad audi A4 vid ett
stoppljus i stan med 4st:tuttar läckra tjejer i, då jag satt på min dåvarande R1:tummenupp verkade dom gilla detta och den ene gjorde tecken typ lite bakhjul hade suttit på sin plats. när det blev grönt gassa jag på och plumpt fick jag motorstopp:arsele lite pinsamt när dom skrattade och fortsatte till nästa stoppljus.där kom jag ifatt och när det blev grönt ja jävlar vad jag drog på jag slangade för glatta livet och kung och fosterland och såg inte att det var rött vid nästa stoppljus utan bara fortsatte whheeeelllaaa och faktiskt orsakade en mindre krock bland dom mötande bilarna som skulle svänga vänster.:huvet
15 min senare sitter jag på mcdonalds och äter då går DOM 4 fram till mig och
den ene säger "nog smart kille" till den andra men hon sa bara snabb hoj har du iallafall och jääättefin:Bugar
borde jag känna mig dum eller cool för jag har en snabb hoj?

COOOOL MED SNABB HOJ SÅKLART:yoparty:2cool :D :rock

issi

Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Pinky skrev:
2495485 Issi, har du fått några PM sen det att Mattias postade bilderna på dig? Jag syftar såklart på PM från personer som du inte känner sen tidigare. Om ja, hur många?

Svara nu bara på frågorna så e du snäll :).

OK... om svaren är ämnade för forskning :tungan

6 PM, från killar jag inte känner sedan tidigare och
3 st har skrivit i gästboken...

... än så länge :D

issi

Gick med
3 Aug 2005
Hoj
PAJSEN skrev:
2495496 det gäller inte bara tjejer på hoj även i bil

tidigare i sommras hamnade jag bredvid en nercabbad audi A4 vid ett
stoppljus i stan med 4st:tuttar läckra tjejer i, då jag satt på min dåvarande R1:tummenupp verkade dom gilla detta och den ene gjorde tecken typ lite bakhjul hade suttit på sin plats. när det blev grönt gassa jag på och plumpt fick jag motorstopp:arsele lite pinsamt när dom skrattade och fortsatte till nästa stoppljus.där kom jag ifatt och när det blev grönt ja jävlar vad jag drog på jag slangade för glatta livet och kung och fosterland och såg inte att det var rött vid nästa stoppljus utan bara fortsatte whheeeelllaaa och faktiskt orsakade en mindre krock bland dom mötande bilarna som skulle svänga vänster.:huvet
15 min senare sitter jag på mcdonalds och äter då går DOM 4 fram till mig och
den ene säger "nog smart kille" till den andra men hon sa bara snabb hoj har du iallafall och jääättefin:Bugar
borde jag känna mig dum eller cool för jag har en snabb hoj?

COOOOL MED SNABB HOJ SÅKLART:yoparty:2cool :D :rock

Tur att du är söt...... :pannkyss

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
det gäller inte bara tjejer på hoj och i bil utan HELA TIDEN, ibland finns inte ens nån i närheten som kan imponeras av akrobatiken.. i tell ya, det är ett jävla sjå att vara kille!!

inte fan impar man nån annan än sig själv heller, oftast tvärtom faktiskt :huvet

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
issi skrev:
2495507 OK... om svaren är ämnade för forskning :tungan

6 PM, från killar jag inte känner sedan tidigare och
3 st har skrivit i gästboken...

... än så länge :D

Visst kan vi se det som forskning ;). Jag ska väl egentligen inte klaga på att killar försöker ragga här på SH men tycker ändå det är lite kul att se hur många killar desperat försöker få till det med allt som rör sig, jag är inte bättre själv men jag löser det på annat sätt :).

Lite skrämmande dock att man får höra från bekanta tjejer här på SH att dom ibland undviker att skriva i trådar för då syns dom och vipps så kommer en hel hög med PM flygandes :hihi. Min lösning på det "problemet" som dom kallar det är att kanske inte ha en bild på sig själva i sin profil :tuttar.

Men men, tack för infon Issi. Hoppas du överlever alla grabbar som desperat vill ge dig lite luuuuve :tummenupp.

EDIT: Wirres inlägg i din gästbok ska inte räknas till dom övriga eftersom han skrev det innan det att Mattias postade bilder på dig (jodå, jag har bra koll :hihi).

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...