Det är lite det jag undrar över med min fråga om familjemedlemskapet. Här vet man ju att det kommer inbetalningskort i jan/feb, men blir det t ex tre enskilda medlemskap som det verkar nu så blir det ju 925 spänn för en familj med två vuxna och en ungdom, istället för 440:- för ett familje. Och då blir det extra adminarbete för SMC när dessa ska skifta medlemsform. Om inte familjen bara skiter helt i att fortsätta att vara medlemmar dvs.Sen kommer det ett fett inbetalningskort för nästa år
Det är lite det jag undrar över med min fråga om familjemedlemskapet. Här vet man ju att det kommer inbetalningskort i jan/feb, men blir det t ex tre enskilda medlemskap som det verkar nu så blir det ju 925 spänn för en familj med två vuxna och en ungdom, istället för 440:- för ett familje. Och då blir det extra adminarbete för SMC när dessa ska skifta medlemsform. Om inte familjen bara skiter helt i att fortsätta att vara medlemmar dvs.[/QUOTE○
Klart att vanliga familjmedlemskap är möjliga i "kampanjen" oxå. För att säkra att allt blir rätt - skicka gärna info på mail till kansliet..
Det kommer inga chock räkningar..
Tack och bock för svaret.Klart att vanliga familjmedlemskap är möjliga i "kampanjen" oxå. För att säkra att allt blir rätt - skicka gärna info på mail till kansliet..
Det kommer inga chock räkningar..
Det är lite det jag undrar över med min fråga om familjemedlemskapet. Här vet man ju att det kommer inbetalningskort i jan/feb, men blir det t ex tre enskilda medlemskap som det verkar nu så blir det ju 925 spänn för en familj med två vuxna och en ungdom, istället för 440:- för ett familje. Och då blir det extra adminarbete för SMC när dessa ska skifta medlemsform. Om inte familjen bara skiter helt i att fortsätta att vara medlemmar dvs.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|