Krökatråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Efter en blöt kväll igår så blir det nästan helnyktert idag med en film ihop med tjejen. Hon tycker att jag dricker på tok för mycket numera, detta kläckte hon ur sig när jag kom hem runt 2 inatt och var riktigt städad tycker jag själv. Fruntimmer, vart får de allt ifrån?
Nåja, imorrn blir det fotboll (har satsat det sista jag hade kvar på BET24.com på att United vinner med 2-1, om så är fallet så blir det ännu mer fest) med polarna och sen hem till kompisen där vi har tillbringat de senaste helgerna. Han har nyss separerat och har ett helt hus för sig själv med relaxavdelning mm så vi tycker inte att han ska behöva sitta helt själv där varje helg :D

För övrigt: Nu är det nästan tomt i baren och jag behöver drinktips på vodka och valfritt virke, likör 43 (ej mjölk!) och sen nåt gott från bolaget som jag hoppas har öppet imorrn. En flarra billig champagne blir det iaf, United är starka och kan nog vinna!
 

Dominator-Rocks

Guest
Hon tycker att jag dricker på tok för mycket numera, detta kläckte hon ur sig när jag kom hem runt 2 inatt och var riktigt städad tycker jag själv. Fruntimmer, vart får de allt ifrån?


Lappade du till henne direkt eller väntade du tills idag då du var nykter och säker på att få en klockren träff?:va
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Efter en blöt kväll igår så blir det nästan helnyktert idag med en film ihop med tjejen. Hon tycker att jag dricker på tok för mycket numera, detta kläckte hon ur sig när jag kom hem runt 2 inatt och var riktigt städad tycker jag själv. Fruntimmer, vart får de allt ifrån?
Nåja, imorrn blir det fotboll (har satsat det sista jag hade kvar på BET24.com på att United vinner med 2-1, om så är fallet så blir det ännu mer fest) med polarna och sen hem till kompisen där vi har tillbringat de senaste helgerna. Han har nyss separerat och har ett helt hus för sig själv med relaxavdelning mm så vi tycker inte att han ska behöva sitta helt själv där varje helg :D

För övrigt: Nu är det nästan tomt i baren och jag behöver drinktips på vodka och valfritt virke, likör 43 (ej mjölk!) och sen nåt gott från bolaget som jag hoppas har öppet imorrn. En flarra billig champagne blir det iaf, United är starka och kan nog vinna!


Caipirinha gjord på likör 43.

Hacka en halv citron i små trekanter.
Krossa is och fyll ett whiskeyglas till hälften.
Rör i citronen.
Häll över likör 43 så att fyller 1/3 av glaset.
Ev lite socker ovanpå.

Rör om och vänta lite så hinner smakämnena blandas och götta sig.
Är du finlirare så kör på kravcitroner, inte lika besk smak av bekämpningsmedel.
Sjukt gott.

När hade du en nykter månad i praktiken senast?
Klarar du av det?
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Caipirinha gjord på likör 43.

Hacka en halv citron i små trekanter.
Krossa is och fyll ett whiskeyglas till hälften.
Rör i citronen.
Häll över likör 43 så att fyller 1/3 av glaset.
Ev lite socker ovanpå.

Rör om och vänta lite så hinner smakämnena blandas och götta sig.
Är du finlirare så kör på kravcitroner, inte lika besk smak av bekämpningsmedel.
Sjukt gott.

När hade du en nykter månad i praktiken senast?
Klarar du av det?

Ser direkt att det där receptet får man hålla sig till när man är någorlunda nykter. Alldeles för långt och för många bokstäver när man är på lyset :D
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Lappade du till henne direkt eller väntade du tills idag då du var nykter och säker på att få en klockren träff?:va

Ähh, jag rullade in mig i täcket och sex-strejkade istället, det ger inga blåmärken. På henne iaf....



Rör om och vänta lite så hinner smakämnena blandas och götta sig.
Är du finlirare så kör på kravcitroner, inte lika besk smak av bekämpningsmedel.
Sjukt gott.

När hade du en nykter månad i praktiken senast?
Klarar du av det?

Caipirinha brukar ofta smaka skit, kanske blir gott med 43:an då?

En HELnykter månad vet jag inte när jag hade senast, men jag har inte festat speciellt hårt på senare tid tycker jag själv. Men nu har det blivit några fyllor på rad som hon anmärker på. Mina polare har varit chockade då jag oftast brukar vara hemma med tjejen och glo på film, det säger väl en hel del...
Fyllan imorrn kanske får utebli trots allt, dock inte pga tjejen. Min hals är dubbelt så stor mot i vanliga fall och det känns som om en elefant gömmer sig i strupen när jag sväljer :huvet
 
Last edited:

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Karlstad
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Behöver lite tips om groggar för morgon dagen :) Absolut är det som gäller. Men vad ska man blanda? Har kört stenhårt på Fanta Exotiska Frukter. Men vill köra nått nytt. Ej coca cola. Kom med förslag :)
 

Dominator-Rocks

Guest
Behöver lite tips om groggar för morgon dagen :) Absolut är det som gäller. Men vad ska man blanda? Har kört stenhårt på Fanta Exotiska Frukter. Men vill köra nått nytt. Ej coca cola. Kom med förslag :)

Tranbärsjuice :tummenupp
Här har du 1.375 drinkar å välja på!!
 
Last edited:

Semlan125

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
07:a Kawazaki er-6n
Hmmm en partytråd...
Någon som vill gå på studentskiva på söndag...(27/5) Hard rock café...
Alla är välkommna..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jahopp, nu fyller jag upp en ny "kapten mårrgan" och inväntar ett gäng polare så vi kan lira kort. Under tiden spelar jag bort allt jag har på Unibet :(
 

IronMike

Guest
Hmmm en partytråd...
Någon som vill gå på studentskiva på söndag...(27/5) Hard rock café...
Alla är välkommna..

ahaa mina fd kollegor jobbar där då... du får hälsa xxxxxxxx i dörren :tummenupp och jag själv lär väl som vanligt glida förbi å ta en kaffe eller säga hej, å "hänga lite" vid entren

;)
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
2 på eftermiddagen....vad gör det när vädret är skit och levern skriker efter mera brännvin :)

Dricker Ungersk fruktbrännvin. Skål för den som är intresserad :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC00286.JPG
    DSC00286.JPG
    46.5 KB · Visningar: 56

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Äntligen fredag. Vilken vecka.

Pga dåligt ledarskap slutar folk här på löpande band. VDn har ingen aning.
HAN har iaf inte gjort nåt fel, bara alla vi andra. Aja. Man kunde ju jobba i ett trevligare arbetsklimat.

Tur det är helg nu iaf. Ska ut en sväng med polarna. Var nere i Tyskland och bunkrade häromveckan, så det finns
gott om vin till vinprovningen. Skulle inte det räcka så finns det "lite" öl och annat gott att sippa på också.

Trevlig helg allihopa!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top