- Gick med
- 16 Oct 2007
- Ort
- Gustavsberg
- Hoj
- Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Ang. SAS
Kontakten till magnetventilen verkar vara urdragen, så motormässigt verkar den vara avstypt . Däremot sitter det kvar en massa prylar på som inte har någon funktion .
Bort med magnetventilen ,slangarna och plugga hålen som går till toppen mellan avgasrören (det finns plugg att köpa orginal) samt luftburken.
Ta bort slangen som går mellan magnetventilen och insugsröret, skruva i en lagom lång skruv i stället
Bort med lite sladdar och skit som bara hänger och fladdrar
Du kommer förstå hur det funkar, när du börjar riva i det
Kolla på sidan 24
http://irt.slu.se/tomk/mc/docs/ktm/400-660LC4_engine.pdf
Kontakten till magnetventilen verkar vara urdragen, så motormässigt verkar den vara avstypt . Däremot sitter det kvar en massa prylar på som inte har någon funktion .
Bort med magnetventilen ,slangarna och plugga hålen som går till toppen mellan avgasrören (det finns plugg att köpa orginal) samt luftburken.
Ta bort slangen som går mellan magnetventilen och insugsröret, skruva i en lagom lång skruv i stället
Bort med lite sladdar och skit som bara hänger och fladdrar
Du kommer förstå hur det funkar, när du börjar riva i det
Kolla på sidan 24
http://irt.slu.se/tomk/mc/docs/ktm/400-660LC4_engine.pdf
Last edited: