Per par är det!
Är det någon som vet hur ett Acrapovic låter om man jämför med Sebring
tycker min låter som fan med Sebring burken på och ändå har jag gjort ett kors i bakpluggen som slår bort det värsta slagen.. det jag är ute efter är att den ska låta doft/mörkt om ni förstår vad jag menar eller låter Acrapovic lika??
Mitt acra låter dovt/mörkt Låter riktigt mysigt när man drar på utan att låta för mycket så att säga
Precis vad jag vela ha kan du fixa en ljudfil på det och lägga upp den vore det kanon
Hej alla! Bytte olja och filter på min 660 nyligen, ser nu att den läcker olja vid påfyllningspluggen på ramen. Är det nån som vet vad det är för mått på kopparbrickan som sitter där?? Skulle ta bort den för att mäta men då rinner oljan ut. Har tittat i reservdelsböcker men hittar den inte där....Tacksam för svar
Precis vad jag vela ha kan du fixa en ljudfil på det och lägga upp den vore det kanon
Lånad film Men snarlikt ljud iallaf.
http://www.youtube.com/watch?v=c3VFqsLW4as&mode=related&search=
Jo det slår lite hårdare med bara en dämpare,men acran låter lite "snällare". Hade själv sebring på min 640 -03, och det ljudet var i högsta laget, har nu sebring på min 660 -06 och då låter det mycket bättre (tack vare dubbla dämpare), som på klippetNice låter riktigt gött men slår inte det hårdare med 1 dämpare en med 2st? Jag har hittat en på Blocket men inte fått tag på killen. http://www.blocket.se/vi/11237448.htm?ca=5_s skulle varit kanon om jag fått den tills på tisdag em då jag ska bänka min hoj
någon som funderar på att sälja av sin 660 nu?? Som bor i skåne trakten eller har tillgång till att mötas halva vägen???? PMa
någon som funderar på att sälja av sin 660 nu?? Som bor i skåne trakten eller har tillgång till att mötas halva vägen???? PMa
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|