R1 racer
Stick i ögat!
84k för en SMC inkl Acra? Helsystem eller bara ljuddämpare?
Vad är det för firma?
Bara Acra slipon och hojen 84 tusen.
Det är en riktig firma med kött på benen vad gäller KTM ,cross osv
84k för en SMC inkl Acra? Helsystem eller bara ljuddämpare?
Vad är det för firma?
84k för en SMC inkl Acra? Helsystem eller bara ljuddämpare?
Vad är det för firma?
Tja, jag tänkte kolla vad ni har för tomgång på era 690, på min är den ca 1600rpm. jag tycker det är lite högt... Det har snackats tidigare i tråden om inkörning, så jag passar på att fråga vilket mapläge som ni använder under inkörning?
vet e än hämtar min om en timme men blandat borde va bäst inte bara fis köra
kan bara säga WOOOOOOW å JIIHAAAAA så känns det efter 10 mil går som FAN för att vara helt orginal
jag kör in min på sport å där kommer den stanna hehe åter kommer imorgon med mer info + bilder
p.s du har hög tom gång niq
kan bara säga WOOOOOOW å JIIHAAAAA så känns det efter 10 mil går som FAN för att vara helt orginal
jag kör in min på sport å där kommer den stanna hehe åter kommer imorgon med mer info + bilder
p.s du har hög tom gång niq
Grattis Ig76.....
Du kommer gilla den.... Nu efter drygt 90mil gillar jag den bara mer å mer, snart dax för service å helsystem
Har även fått till bakdelen till en något mer tillfredställande syn
ja har beställt,,.. kommer nästa onsdag... hoppas bara man kommer gilla den....mycke pengar annars ju
ser jätte bra ut sj tänkte jag sätta under ,tills ja kolla där satt ju tanken tur man inte skruva där du har inte lust å ork att fixa en kopia till mej för en peng
va tycker du om drevningen ska du gå när en kugg lr??
ja tror at det e bra som det e när man fått på akrat å map
grattis du kommer älska den
Ja när mappningen kommer så åker helsystemet på å då får ja se hur den beter sig innan ja byter nå drev.
Ska kolla va han som bockade aludelarna åt mig säger, om han kan bocka några till kan jag fixa till en åt dig, skönt att slippa borra nya hål å sånt. Använde orginalskruv å orginalhål.....
Ja när mappningen kommer så åker helsystemet på å då får ja se hur den beter sig innan ja byter nå drev.
Ska kolla va han som bockade aludelarna åt mig säger, om han kan bocka några till kan jag fixa till en åt dig, skönt att slippa borra nya hål å sånt. Använde orginalskruv å orginalhål.....
Rätt där med - 'byt hellre bak än fram'. Det finns ytterligare en anledning - effektförluster. Nu tror jag iofs att det knappt är märkbart men ju tightare en kedja dras runt ett drev desto högre förluster. Viktigare då, precis som du påpekar, är slitaget.Om ni ska byta drev så har jag hört att isf att byta ner fram, så ska man byta till större drev bak, för att skona kedjan och drevet. Ett mindre drev fram gör att kedjan passerar kuggarna med en snävare vinkel, vilket ökar slitaget.
Vet inte hur mkt mer det slits, men det är väl bra att spara på prylarna.
Dessutom kan man dosera utväxlingen nogrannare med bakdrevet eftersom
en kugg fram motsvarar två kugg bak om jag inte minns helt fel.
Bara ett tips
Har även fått till bakdelen till en något mer tillfredställande syn:tummenupp[/QUOTE skrev:Riktigt snyggt blev det
Får jätte gärna fixa en till mig med (Går det?)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |