vOLt
aeronautica militare
prova en 690 smc igår och vill säga att jag inte direkt var imponerad av den... vibrera kuken samt att den va så jevla oskön att sitta på. Motorn låter som att den ska rasa vikken sekund som helst.
prova en 690 smc igår och vill säga att jag inte direkt var imponerad av den... vibrera kuken samt att den va så jevla oskön att sitta på. Motorn låter som att den ska rasa vikken sekund som helst.
här é min enduro med svart plast och orginal dekaler fram PS:ade bort speglarna för att slippa gnäll och det blev snyggare också
Hoppas att det är lugnt sniff att jag lägger upp din länk här http://www.divshare.com/download/4371674-d19
Hoppas att det är lugnt sniff att jag lägger upp din länk här http://www.divshare.com/download/4371674-d19
Det har säkert nämnts tidigare i tråden, men hur känns den i jämförelse mot en Husaberg 650? Vad är det för pengar i svart plast? tror inte bus husan tar ny 690 smc men får la testa när ja möter någon
Det enda man kan SE som direkt nackdel är avgassystemet, fult som stryk.
ja vad ska man säga husa lika med skruva vill man tävla köpa aprillia 550
vill man leka å ha förbannat kul nästan vibbrations fritt+ skruv fritt köp ktm 690 smc + akra....
hmm borde fan ha betalt för detta
ja vad ska man säga husa lika med skruva vill man tävla köpa aprillia 550
vill man leka å ha förbannat kul nästan vibbrations fritt+ skruv fritt köp ktm 690 smc + akra....
hmm borde fan ha betalt för detta
Jo, det har ju tydligen alla SM-förare förstått...
När ska folk inse att de rejsigare hojarna (husa, 560, sxv osv) är så jämrans lika prestandamässigt att komma med uttalanden som att den ena steker den andra osv bara är skräp!!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|