KTM 690 Smc 2008

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Länsförsäkringar: 35000:- hel/hel
Folksam: 9500:- hel/hel icke avställlningsbar. Med full SMC-rabatt.

Vad är det frågan om?

EDIT:

Bilsport & Mc: 3819:-

Last edited:

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Nu blir man ju inte alls sugen:huvet

Härligt äntligen en film....

På lördag får jag min hoj:)

jag får min imorgon :arsele
så jävla gött ska de bli.. de finns inget värre än att vänta på något gott å så bara kommer de inte känns de som.. men imorgon, då jäklar.. :tuttar

Härlig film förresten:yoparty

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
fick på akrat idag blir mapp på mån men kännbart redan nu men tucke inte m att plasten ligger på vad har ni andra gjort åt det???

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Fan va schysst, äntligen en film :tummenupp Ser sjukt roligt ut :)

Funkar det att ta upp den på bakhjulet på 3:an utan koppling?

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
det går att ta upp den på trean utan koppling men man e bekväm bara koppla upp den i 70-80 sen i me fyran sen bara å köra

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Länsförsäkringar: 35000:- hel/hel
Folksam: 9500:- hel/hel icke avställlningsbar. Med full SMC-rabatt.

Vad är det frågan om?

EDIT:

Bilsport & Mc: 3819:-

Hur gör du för att få fram en premie på bilsport&mc? Fel kubikstorlek för att få försäkras som offroad, står det på deras sida när jag försöker.

Kollar man sedan i listan över vilka modeller dom försäkrar som offroad så står 690 enduro och ktm 660 med, men inte 690 smc....

Fick en premie på över 8000:-/år i helförsäkring på deras 24+ försäkring, då bor jag i villa med eget garage. 3 mil utanför gävle, i skogen med andra ord..

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Hur gör du för att få fram en premie på bilsport&mc? Fel kubikstorlek för att få försäkras som offroad, står det på deras sida när jag försöker.

Kollar man sedan i listan över vilka modeller dom försäkrar som offroad så står 690 enduro och ktm 660 med, men inte 690 smc....

Fick en premie på över 8000:-/år i helförsäkring på deras 24+ försäkring, då bor jag i villa med eget garage. 3 mil utanför gävle, i skogen med andra ord..

Jag fick min moppe idag.. så jävla nice.. var lite osäker innan medans ja väntade på den, men nu e' ja helt jävla lycklig,,,

försäkra den hos bilsport å mc me idag.. fick en offroad försäkring på den så ja betalar 3800 helförsäkrad helåret...

De e' Nice... :D

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld

Jag ringde och frågade.

Man får nog kalla dom en räddare i nöden, sjukt dyrt överallt annars.

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
Jag fick min moppe idag.. så jävla nice.. var lite osäker innan medans ja väntade på den, men nu e' ja helt jävla lycklig,,,

försäkra den hos bilsport å mc me idag.. fick en offroad försäkring på den så ja betalar 3800 helförsäkrad helåret...

De e' Nice... :D

ok och du bor ålder?

sj 6700 året:mad:

AddeRS

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Honda SCV100 Lead-04, porsc....
Årets första beg hoj.
Vad fel man hade,gissade på sommar/höst.

http://www.blocket.se/vi/16179329.htm?ca=23_14_s

Rätts schysst pris med tanke på första servicen oxå avklarad,går väl på några kronor.
Synd man inte kan bestämma sig enduro eller smc,vill ha det goda av båda.
Enduro/motard fälgar.

Klart du ska ha en Enduro om du gillar grusbus oxå, är lättare att få tag på motardhjul som kan passa skulle jag tro. Själv kör jag bara asfalt så SMC skulle vara mitt val.

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Synd man inte kan bestämma sig enduro eller smc,vill ha det goda av båda.
Enduro/motard fälgar.

Jag velade lika dant mellan Aprilian...rxv vs sxv.. Ångrar inte att jag valde RXV! Har bara haft landsvägshojar tidigare men gillat att gasa runt på grusvägar med dessa.
Detta blev inte direkt mindre kul nu! Nu lider man bara när man brummar genom stan (crossdäck på), varje dike ser ut som en inbjudan till roligheter! :p
Nästa sommar blir det en 690 Enduro (om jag inte behåller RXV:n.. :tummenupp )

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM 690 SMC -09
Jag får kanske hämta hojen idag:yoparty

Väntar bara på ett samtal från handlaren.....

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Köpte en 690 SMC på Karlströms idag med Akra helsystem inklusive alla kolfiberskydd och svart plast. Passade på att tigga åt mig ett 48 drev också.

Surt nog var det inte leverans på främre delen av systemet förrens i Juni. Får nöja mig med slipon tills dess.

Var ut och testade enduron ställt på normalläge och tyckte den gick jäkligt bra. Tråkigt ljud bara.

Hämtar den nästa vecka, ska bli skoj.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...