Mr Larsson
Va vore livet utan hojåka
Men så får dom behålla dom oxå
Exakt många som legat ute länge.....
Men så får dom behålla dom oxå
Jag har en -08a till salu om du är intresserad. Annons finns här på sporthoj http://www.sporthoj.com/annonser/?id=57004
MVH Simon
Tack! Men den kostar 56, och sen måste jag lägga på pengar för nytt däck och ta bort strypningen, då hamnar jag på 60.
Jag kan få en 2010 med Akrapipor, plus extra kåpset för 63. Eller en inlöst men fixad 2011 för 62. Även om jag inte tänkt lägga så mycket så känns det ju ändå som en bättre affär än din 2008, eller alla 2008 jag hittat på Blocket. Eller tänker jag fel?
Mitt bromsljus lyser inte när jag bromsar med handtaget men det lyser när jag trycker på fotbromsen, någon som haft liknande problem eller har tips på vart jag ska börja leta efter fel?
Vad gör ni 690 åkare på vintern med era hojar? ställer in dom i garaget eller kör ni även på vintern?
Vad gör ni 690 åkare på vintern med era hojar? ställer in dom i garaget eller kör ni även på vintern?
Kör ni med eller utan db-killer?
Jag har bara en som sitter på men ser att vissa talar om 3 olika Akra db-killers. Tycker min låter bra när man krämar på men annars är den ganska tyst faktiskt, lite väl tyst.
Ja, Wings har iaf två men kolla här i tråden tex. fast han kanske bara dillar
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5258382&postcount=4154
Man skulle ha något mitt i mellan, kanske tillverka en db-killer. Antar att kortare och större rör ger mer ljud.
Såhär ser wings db-killerserna som följer med ut.
Tack för bilden, är det dina prylar?
Måste vara den längst till höger som låter mer. Är mittenröret bara ett fäste för de två db-dödarna?
Ok, ja dom ser lika långa ut fast jag undrar om mynningen är ännu grövre eller om den bara är tjockare ned/baktill för att passa.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|