Som Martin sa så lär du ju ta bort gamla luftburken. Så där kan du ju nu stoppa en extra tank eller en låda där du kan förvara småsaker. Sen behöver du byta ut en grej på ventilationen från toppen mot en metallplatta så är du klar. Då får du bort SAS'en på samma gång.Måste man göra om nånting för att få det filtret att passa på en 690 smc eller är det bolt-on?
Hur mycket vill du ha för det?
något under 50 skulle jag tippa på.Nu blir det ju lite fel men det är ju nästan samma hoj.
Vad bör en 690 enduro 2008 som gått 1500mil vara värd?
Sitter akra på den samt all plast och tank är nybytt och inte rullat en meter.
däcken är halvtrötta men drivpkaetet sapligt och skivor och belägg bra.
något under 50 skulle jag tippa på.
Någon som har provat och kan ge en vink om hur mycket mera effekt som fås ur ett helsystem än ur ett slip-on? Jag har öppnat upp luftburken och satt i ett k&n luftfilter samt har på hyllan ett leo vince slip-on och en power commander v. Jag undrar om det lönar sig att beställa hem ett helsystem innan hojen bänkas (så jag inte behöver betala för det två ggr.) eller om effektskillnaden är för liten. Helsystem är ändå ganska mycket dyrare... Vore tacksam för svar.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |