Tänkte fråga er angående 100-milsservice. Om jag sätter in ett K&N-filter, borde man inte ha öppnat luftburken då?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Tänkte fråga er angående 100-milsservice. Om jag sätter in ett K&N-filter, borde man inte ha öppnat luftburken då?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Du har löst det mycket snyggt, men är inte plåten lite i farozonen när man åker bakhjul? Svårt att se. Hur har du löst det med fästen till den?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Fina bilder!
Öppnade du luftburken själv? Man behöver inte hålla på och mappa om eller något för att man gör det?
hur långt över 100 mil från man överskrida innan garantin slutar gälla , kört 98 mil och ska servas på torsdag ... om man vågar köra något innan ?
hur långt över 100 mil från man överskrida innan garantin slutar gälla , kört 98 mil och ska servas på torsdag ... om man vågar köra något innan ?
hur går hojen?? nöjd??
kan göra att tillägg om min nummerskylts lösning... de funka ej att köra offroad me den där, inte me 2mm vanlig plåt iaf.. den blev trött å la sig...
men ska bocka nya i rostfritt, så borde de bli bättre...
Kan du inte bara skruva den direkt i den där tjocka fina svarta plasten på sidan
Nu kommer jag inte ihåg exakt var det är för däck på hojen, corsa tror jag det stod.
Dom funkar super när det är snustorrt i backen, funkar toppen när man kör bana.
Men dom är totalt livsfarliga när det är blött ute, släpper både fram & bak i jättelugna situationer, ex: att köra runt i en rondell är plötsligt på "liv & död". Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
Vad tycker ni??? Eller är det bara jag som vanligt som fått några måndags ex.
Nu kommer jag inte ihåg exakt var det är för däck på hojen, corsa tror jag det stod.
Dom funkar super när det är snustorrt i backen, funkar toppen när man kör bana.
Men dom är totalt livsfarliga när det är blött ute, släpper både fram & bak i jättelugna situationer, ex: att köra runt i en rondell är plötsligt på "liv & död". Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
Vad tycker ni??? Eller är det bara jag som vanligt som fått några måndags ex.
Ni har kanske en släng fegrand kvar, så när ni kommer i rondellern touchar ni den så blire halt eller.. hehe..
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |