vOLt
aeronautica militare
Fråga R1 racer han verkar vara grym på slanga med sin Nya Ktm 690
Ja är vi fler som upplever samma sak borde det ligga ngt i det, alltså krävs det mer pulver Tänker ju inte gunga upp hojen!!!
Ska dock utvädera hårt när den är inkörd, tänkte om jag låg på för lågt varv... Vet inte exakt hur det fungerar, men slipper-funktionen kanske är ställbar om man har tur.
Varv på runt 4K borde vara lagom, sedan vrida på o koppla till. Ngn som gillar att slanga och kan prova?
Fråga R1 racer han verkar vara grym på slanga med sin Nya Ktm 690
MAX effekt i en 690 och en FS650 tror jag är väldigt lika. Dock är husan en helt annan varelse.känns nästan som det är värt att ta "kvaliteten"på en husaberg!
där finns ju efekt så det räcker från början!
men den var jävligt snygg
ps vill ha motard
haha allt e fixat stod på gasen från jobb till banken då anders hörde av sig kvart i 3 hehe men nu e alla papper fixade o jag ska iväg o hämta min hoj=)
haha allt e fixat stod på gasen från jobb till banken då anders hörde av sig kvart i 3 hehe men nu e alla papper fixade o jag ska iväg o hämta min hoj=)
Så de var du din jäkel som köpte den sista i huset. Nu får jag ju vänta ändå tills torsdag nästa v på min
Nånstans mellan 86 och 94 procent svårare att slanga med jämfört med min 650 som man plockar upp plättlätt enbart på gas på 2an till 4an. Ettan blir för hetsig och femman kräver nog lite mer talang än jag har.
Dreva ner känns inte aktuellt eftersom jag inte kör i skogen...
Ett kugg ner fram är ju knappast cross/endurodrevning
Exakt min erfarenhet oxå, är dock på inget sätt duktig att slanga...
690 SMC vaknar till liv vid 4K och skjuter på ordentligt vid 5K, sen är det inte mkt kvar att spela på...
Provade lite mer slangning igår, på 3:an orkar den helt enkelt inte vid dem varv som jag håller mig på, när jag kopplar till, man måste nog ligga på 5K.
Vete faan vad man kan göra för att få mer effekt längre ner i registret.
Vad jag har läst verkar det inte som om ens helsystem hjälper speciellt mkt.
Dreva ner känns inte aktuellt eftersom jag inte kör i skogen...
Byta kam kanske, men det känns lite väl seriöst.
Mer cross än asfalt...
Exakt min erfarenhet oxå, är dock på inget sätt duktig att slanga...
690 SMC vaknar till liv vid 4K och skjuter på ordentligt vid 5K, sen är det inte mkt kvar att spela på...
Provade lite mer slangning igår, på 3:an orkar den helt enkelt inte vid dem varv som jag håller mig på, när jag kopplar till, man måste nog ligga på 5K.
Vete faan vad man kan göra för att få mer effekt längre ner i registret.
Vad jag har läst verkar det inte som om ens helsystem hjälper speciellt mkt.
Dreva ner känns inte aktuellt eftersom jag inte kör i skogen...
Byta kam kanske, men det känns lite väl seriöst.
Jag ligger runt 3500rpm på tvåans växel, kopplar upp hojen. Hur smidigt som helst. Men jag har inte lyckats på tredje växeln, går att få upp framhjulet lite men då rycker jag som en idiot.
Helsystem, filter, öppna luftburk samt att jag ska dreva om hojen ska fixas. Får se hur hojen funkar då!
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |