Tänkte fråga er angående 100-milsservice. Om jag sätter in ett K&N-filter, borde man inte ha öppnat luftburken då?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Tänkte fråga er angående 100-milsservice. Om jag sätter in ett K&N-filter, borde man inte ha öppnat luftburken då?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Du har löst det mycket snyggt, men är inte plåten lite i farozonen när man åker bakhjul? Svårt att se. Hur har du löst det med fästen till den?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Fina bilder!
Öppnade du luftburken själv? Man behöver inte hålla på och mappa om eller något för att man gör det?
hur långt över 100 mil från man överskrida innan garantin slutar gälla , kört 98 mil och ska servas på torsdag ... om man vågar köra något innan ?
hur långt över 100 mil från man överskrida innan garantin slutar gälla , kört 98 mil och ska servas på torsdag ... om man vågar köra något innan ?
hur går hojen?? nöjd??
kan göra att tillägg om min nummerskylts lösning... de funka ej att köra offroad me den där, inte me 2mm vanlig plåt iaf.. den blev trött å la sig...
men ska bocka nya i rostfritt, så borde de bli bättre...
Kan du inte bara skruva den direkt i den där tjocka fina svarta plasten på sidan
Nu kommer jag inte ihåg exakt var det är för däck på hojen, corsa tror jag det stod.
Dom funkar super när det är snustorrt i backen, funkar toppen när man kör bana.
Men dom är totalt livsfarliga när det är blött ute, släpper både fram & bak i jättelugna situationer, ex: att köra runt i en rondell är plötsligt på "liv & död". Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
Vad tycker ni??? Eller är det bara jag som vanligt som fått några måndags ex.
Nu kommer jag inte ihåg exakt var det är för däck på hojen, corsa tror jag det stod.
Dom funkar super när det är snustorrt i backen, funkar toppen när man kör bana.
Men dom är totalt livsfarliga när det är blött ute, släpper både fram & bak i jättelugna situationer, ex: att köra runt i en rondell är plötsligt på "liv & död". Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
Vad tycker ni??? Eller är det bara jag som vanligt som fått några måndags ex.
Ni har kanske en släng fegrand kvar, så när ni kommer i rondellern touchar ni den så blire halt eller.. hehe..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |