http://www.blocket.se/vi/14712182.htm?ca=6_s är ju 25.000:- billigare så det borde du tjäna på även med accra strypning och service.
Jämför du SMC med anknäbben
Att anknäbben är billig i andra hand har jag full förståelse för
http://www.blocket.se/vi/14712182.htm?ca=6_s är ju 25.000:- billigare så det borde du tjäna på även med accra strypning och service.
Massa text
Jämför du SMC med anknäbben
Att anknäbben är billig i andra hand har jag full förståelse för
var och provkörde 690 smc på lelles !mycket skön hoj att köra,smidig.lite vibrationer,bra bromsar,men som många här verkar tycka!!??
att den är lite klen,hojen var helt orginal (inställning sport)!
hade bra gått 5-10 mil så kanske blir bättre efter lite mil,och system,filter mm!
går ju inte komma ifrån det härliga"klippet"husan har!
PS besluts ångest husa eller ktm 690,660??????????????????????????????????
Med en kugg ner fram,slipon och öppnare luftburk blir hojen trevligare.
Sedan har du lite längre mellan service intervallerna än husan
Polarn har fixat till en bit som ersätter hela plastbiten på luftburken. Som han har punktat nät på. Ja kommer med bilder så fort jag får min
Det låter bra att jag är förlåten Det är en helt annan hoj emot vad jag hade innan...Mer behövs inte säga! Den är ju helt död iaf i början måste jag säga men sen piskar de på bra må jag säga. Men det ska vi fixa till me lite trims
Bara det att än verkar det lite snålt med trims,visst slipon,öppnad burk,plocka bort strypningen i 1:an & 2:an och drevning gör hojen trevligare.
Sen vad ett helsystem gör kan jag inte svara på,handlarn sa iallafall att mesta strypningen sitter i burken på avgassystemet.
Ni som har helsystem,hur pass mycket/om det gör det skiljer det i tex diameter på röret + skillnad på böjarna osv mot orginalröret.
Som jag sagt tidigare, helsystem gör noll (0) i skillnad! Har testat sida vid sida. Ytterdiameter ser ut att vara densamma, säkert är innerdiametern också det. Dessutom har titanröret en skarpare böj (lustigt nog). Lite lägre vikt men inget at värde. Skulle inte betala en krona för det faktiskt. Det är också vad de på Lelles säger.
Bara det att än verkar det lite snålt med trims,visst slipon,öppnad burk,plocka bort strypningen i 1:an & 2:an och drevning gör hojen trevligare.
Sen vad ett helsystem gör kan jag inte svara på,handlarn sa iallafall att mesta strypningen sitter i burken på avgassystemet.
Ni som har helsystem,hur pass mycket/om det gör det skiljer det i tex diameter på röret + skillnad på böjarna osv mot orginalröret.
Om den nu skulle gå bättre med dom sakerna du nämnde övanför så skulle jag bli glad Tycker hojen går alldeles perfekt nu! Men den dör ibland när man drar in kopplingen. Lättare motard att hjula med har jag inte vart med om, räcker att titta på rullen så säger den " give me more baby"
btw..hur har ni gjort med era reg belysningar på den bakdelen som är köpt av funky `? kan inte åka en meter i denna stad utan att dom där förbannade mupparna stannar mig
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |