Ni är för gulliga grabbar !
Varför denna hysteri att köra bakhjulet.
Är man en en duktig motorcyklista om man kan det ?
Är det inte viktigare att man viktigare att har koll på hojen ?
Är det sant att killar med liten snopp kör mycket på bakhjulet ?
Jag har sett exempel på killar som kan köra på bakan, men det är väl också det enda de klarar av.....
Man kan ha mycket effekt till annat än wheela
jaså tyckte du att du körde in din hårt
ska du med till åland nu igen då jävlar blir det hårt..
För att det är kul och man kan vissa hur tuff man är som vågar sig på sånt.
Jag ser det som att man är duktigare på att köra hoj om man kan slanga än att man inte kan det. Sen vad du menar med duktig är en annan femma.
Viktigare att ha koll på vad? Knäskrap? Köra 200 på Bulten?
Och det där med snoppar kan jag inte svara på riktigt. Brukar inte fråga mina polare om de har små eller stora snoppar.
Vissa köper motard för just den anledningen att man vill köra på ett speciellt sätt. Slanga, stoppies, köra på grus eller vad som helst.
Sen så vet jag inte om du skriver detta för att verka rolig, men jag tycker att du kan hänga mera i Övriga ämnen sektionen istället så slipper vi smutsa ner den här tråden så mycket.
Ha det gött!
Nu har hojen varit hos doktorn. Mappningen fanns där och inga felkoder.
Detta var första gången jag körde efter nerdrevning, ni hade rätt, mkt trevligare! Tejpade igen burken lite mer, ca 30-40% öppen nu, verkar lagom.
170 toppar den nu, men orkar inte varva upp till varvstoppet, någon annan som provat?
Helsystem Akra, ingen plugg så mättes 93dB vid 4100RPM alltså 10dB till godo. Men besiktningskillen sa att hojen med all sannolikhet är heltypad, så det blir nog tjafs iaf om man blir stoppad (plus att kat:en e bort, men det kan man ju inte se). Ska pilla i pluggen igen för att se om man känner ngn skillnad.
fy fan vad hojen går bra......hahasluta haka på varandra era looni toons kör hoj istället helrör,15 drev,öppen burk hur bra som helst hahahaha va kul inväntar mappning kör kör kör
japp var tvungen o prova idaggick som fan ,inväntar mappning
selin: vad kan hända annars ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring