Christopher
Bombrepa.se
Är det någon som satt i xenonlyse i sin hoj. Jag har funderingar, men det är jävligt tajt bakom kåpan. Frågan är om det får plats?
jag har på min 690sm. fick förlänga några kablar. säkert ännu mer meck på en smc
Är det någon som satt i xenonlyse i sin hoj. Jag har funderingar, men det är jävligt tajt bakom kåpan. Frågan är om det får plats?
jag har på min 690sm. fick förlänga några kablar. säkert ännu mer meck på en smc
Jag köpte xenonkungens minsta --- klart att det fick plats
men "hon" skrek när skiten skulle in .....
Precis, gör man en packning så hjälper det! Verkar som att det rinner ut under avluftningshålet, på min i alla fall. Skruvade även bort locket under tanklocket och satte sedan tillbaka (mest för att det va en massa grus där), skruva tillbaka den hårt och håll reda på o-ringen som sitter under det locket. Har funkat hittils!
Någon som kan göra en packning man kan köpa? de nya dekalerna har börjat släppa pga av bensinen..vilket inte är så roligt.. suck..
Är det någon som vet om det går att besiktiga hojen när Akra med dB-killer sitter på plats?
Nån som har koll på ljudnivå med akraslipon (med db-killer) och öppnad luftburk? Kan vara bra att veta inför sommarns bankörningar...
Kan inte svara på hur hög ljudnivån är men den lär vara för hög.
Jag blev flaggad på Knutstorp förra året med min förra 660 med orginalsystem.
Tydligen mätte dom upp mig i 102db på rakan
Det var en kille på SMC körningen i helgen som fick åka med Akra+ dB-killer. Jag har för mig att dom stod o mätte.
Jo så kan det nog vara.
Jag har även sett Duccar med helsystem klara sig, så det är olika alla gånger.
Jag slänger dock alltid på org. burken för att vara på säkra sidan.
Hellre tyst än att inte få köra
Det var en kille på SMC körningen i helgen som fick åka med Akra+ dB-killer. Jag har för mig att dom stod o mätte.
Regnar på Din Mc här uppe menar att man absolut inte ska köra en mappad hoj med orig burk eftersom att katten tar styrk.
Har du hört nåt om det?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |