För övrigt så tycker jag att den ser ut lite som något träningsredskap som skulle kunna stå på ett gym.
Ah, inga speglar då alltså?
För övrigt så tycker jag att den ser ut lite som något träningsredskap som skulle kunna stå på ett gym.
Uff
och undras hur det moderiktiga rosa skinnstället ser ut efter en tur med lite regn![]()
Meeeeen vilken stygg skapelse....
Jag skulle vilja göra så härmed den där. Betyder det att jag inte är kvinna eller
![]()
Det finns ju några sätt att visa att man är kvinna på! Vet inte riktigt vilket jag tänker på men![]()
Sist de designade något fordon efter vad de kallade för kvinnors behov, var det väl C30n som kom fram som konceptbil först? Men den är i mitt tycke en lyckad bil. Det här är ett skämt. Allvarligt. Jag blir förbannad. Måste nog skriva i förbannad-tråden.![]()
? Såna har jag. Sicken tur, då är jag kvinna trots att jag aldrig skulle drömma om att kalla den där hemska tingesten på bild för hoj.
Frågan är om killarna på forumet tror dig nu? Upp till bevis![]()
Sätter man ihop två sådana där kvinnomotorcyklar så får man en Dodge Tomahawk.
Dåligt medhemma?
Det ordnar sig nog, skyller hon på huvudvärk nästa gång också är det visst lite naket kring tolvsnåret på betalkanalerna.
OT, sorry.
Franska gladporrfilmer...det får man ju huvudvärk av...
Gällande Verðandi så är det tvunget att vinkla ett projekt såhär för att få grönt ljus att lägga tid och pengar på MC projekt i stora företag i sverige nu för tiden.
Va glada att det händer alls.
Jag har jobbat med designern, han kan mycket bättre om han bara fick friare händer.
Nej alltså....JAG har inte tittat...det var en kompis som....ähH!
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |