För övrigt så tycker jag att den ser ut lite som något träningsredskap som skulle kunna stå på ett gym.
Ah, inga speglar då alltså?
För övrigt så tycker jag att den ser ut lite som något träningsredskap som skulle kunna stå på ett gym.
Uff
och undras hur det moderiktiga rosa skinnstället ser ut efter en tur med lite regn
Meeeeen vilken stygg skapelse....
Jag skulle vilja göra så här med den där. Betyder det att jag inte är kvinna eller
Det finns ju några sätt att visa att man är kvinna på! Vet inte riktigt vilket jag tänker på men
Sist de designade något fordon efter vad de kallade för kvinnors behov, var det väl C30n som kom fram som konceptbil först? Men den är i mitt tycke en lyckad bil. Det här är ett skämt. Allvarligt. Jag blir förbannad. Måste nog skriva i förbannad-tråden.
? Såna har jag. Sicken tur, då är jag kvinna trots att jag aldrig skulle drömma om att kalla den där hemska tingesten på bild för hoj.
Frågan är om killarna på forumet tror dig nu? Upp till bevis
Sätter man ihop två sådana där kvinnomotorcyklar så får man en Dodge Tomahawk.
Dåligt med hemma? Det ordnar sig nog, skyller hon på huvudvärk nästa gång också är det visst lite naket kring tolvsnåret på betalkanalerna.
OT, sorry.
Franska gladporrfilmer...det får man ju huvudvärk av...
Gällande Verðandi så är det tvunget att vinkla ett projekt såhär för att få grönt ljus att lägga tid och pengar på MC projekt i stora företag i sverige nu för tiden.
Va glada att det händer alls.
Jag har jobbat med designern, han kan mycket bättre om han bara fick friare händer.
Nej alltså....JAG har inte tittat...det var en kompis som....ähH!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|