Kvinnornas motorcykel...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
De kvinnor de frågat måste ha varit av den sort som aldrig någonsin har suttit på, kommer att sitta på eller över huvud taget kunna köra en motorcykel. Så'na där varelser som sitter hemma och lindar in både gubbe och barn i bubbelplast och tror att meningen med livet är att alltid vara säker, så säker att de säkert hade hjälm på ungj-vlarna när de kröp omkring hemma, så att de inte skulle slå i huvudet i nå't hårt. :mad: Och så tycker de säkert att hojar är något futuristiskt ouppnåeligt larv. Usch. :zpy

Sist de designade något fordon efter vad de kallade för kvinnors behov, var det väl C30n som kom fram som konceptbil först? Men den är i mitt tycke en lyckad bil. Det här är ett skämt. Allvarligt. Jag blir förbannad. Måste nog skriva i förbannad-tråden. :huvet

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Jag skulle vilja göra så här :kulspruta med den där. Betyder det att jag inte är kvinna eller :va

Det finns ju några sätt att visa att man är kvinna på! Vet inte riktigt vilket jag tänker på men:tuttar:tuttar:tuttar

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Det finns ju några sätt att visa att man är kvinna på! Vet inte riktigt vilket jag tänker på men:tuttar:tuttar:tuttar

:tuttar? Såna har jag. Sicken tur, då är jag kvinna trots att jag aldrig skulle drömma om att kalla den där hemska tingesten på bild för hoj.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Sist de designade något fordon efter vad de kallade för kvinnors behov, var det väl C30n som kom fram som konceptbil först? Men den är i mitt tycke en lyckad bil. Det här är ett skämt. Allvarligt. Jag blir förbannad. Måste nog skriva i förbannad-tråden. :huvet

Volvo YCC concept vart väldigt lyckad ja, man sitter bra i den som man också..
04_gms_01+2005_volvo_ycc_concept+rear_right_view.jpg

Gällande Verðandi så är det tvunget att vinkla ett projekt såhär för att få grönt ljus att lägga tid och pengar på MC projekt i stora företag i sverige nu för tiden.
Va glada att det händer alls.
Jag har jobbat med designern, han kan mycket bättre om han bara fick friare händer.

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
:tuttar? Såna har jag. Sicken tur, då är jag kvinna trots att jag aldrig skulle drömma om att kalla den där hemska tingesten på bild för hoj.

Frågan är om killarna på forumet tror dig nu? Upp till bevis:D

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Frågan är om killarna på forumet tror dig nu? Upp till bevis:D

Dåligt med :tuttar hemma? :såjaponken Det ordnar sig nog, skyller hon på huvudvärk nästa gång också är det visst lite naket kring tolvsnåret på betalkanalerna.

OT, sorry.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Gällande Verðandi så är det tvunget att vinkla ett projekt såhär för att få grönt ljus att lägga tid och pengar på MC projekt i stora företag i sverige nu för tiden.
Va glada att det händer alls.
Jag har jobbat med designern, han kan mycket bättre om han bara fick friare händer.

Det brukar dyka upp en motorcykelstudie om året från designhögskolan i Umeå också, jag brukar kika in på studenternas hemsidor.

Något år var det någon som hade designat en "Saab" motorcykel, någon form av bjässeglidare/touring som såg fördjäkligt bra ut.

Tyvärr försvinner en del av studentprojekten efter en tid.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag tror att jag fick blåa piller i bensinen.. Hojfan ställer sig upp hela tiden. :brynad

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln