Och så dagens foton
Upprepar det alla sagt redan att det var JÄTTEKUL verkligen idag!
Så jäkla grymt att vi blev så många som jag hoppades på! Blev nästan chockad när jag kom 17:45 till McD och det redan stod typ 7 hojar där. Räknade ihop 15 när vi åkte från LKPG och Nina fick ihop 19 stycken i Vadstena. Men det kändes ju som att det var många fler än 4 som väntade på oss i Mantorp (blev smått chockad, trodde det var bara Syss och Petmalm). Hoppas vi inte tappat bort nån på vägen
- svårt att hålla ihop en så stor grupp när man inte känner alla.
Jag har alltid tyckt att vi borde kunna bli så många när det bor över 130' människor i LKPG kommun. Nog finns det ett 50-100 tal sporthojåkare eller?
Det var rätt kul att man mötte alla möjliga av er på vägen hem trots att vi åkte till Mjölby först. Såg nån i varje korsning kändes det som. Sista biten med ElNino och Syss + två till som jag inte känner till namnet på. Kul att ni hängde på när vi gasade lite mellan Vikingstad-Mjärdevi.
Nina, japp det gick fort. Jag sa till Paul att nu kör vi ifatt dem så vi slipper åka själva hem.
Kurre3, snygg hoj! Gult är min favoritfärg
Ozzie, welcome back! Kul att du var med, dagens överraskning helt klart.
Syss, snygg hoj, välkommen till CBR600-klubben
Slutligen Neutral, ska man stå i bilkö när man inte behöver (ut ur Vadstena)?
OK Jag och Paul hade extra bråttom iofs...
Här är mina kort från mobilkameran. Volvon är en bonus, tyckte det var coolt med "Gangsterkeps"
Det blir fler såna tur framöver hoppas jag!
Vi ses!