Som sagt, inte så att det följer med ett personnummer med dina inlägg, ingen vet vem du är fören den dagen ett åtal väcks.
Du får tänka på att inte alla heter Anna Johansson eller Johan Svensson här i världen. Jag t.ex har ett namn som bara jag har i hela världen. Skulle man inte kunna vara anonym så måste man verkligen tänka sig för vad man skriver på nätet, eftersom det alltid finns nån man kan trampa på tårna. Alla tycker ju inte som jag gör, och definitivt inte som du gör heller.
Dom här breven som läses upp är vidriga, inget snack om saken.
Men som det har sagts tidigare, så är dessa drabbade personerna ständigt ute i olika media för att just provocera. Om då några få temperamentsfulla stolpskott blir mer provocerade än andra och skickar iväg ett sånt här illa genomtänkt mail, så må det väl vara hänt. Det får man nog räkna med om man sysslar med det dom gör.
Att sen då göra detta till en feminist-grej gör bara att jag stör mig på hela upplägget.
Jag hatar feminism. Däremot är jag starkt för rättvisa och jämställdhet. Det är för mig helt skilda saker.