Vad gör detta? Det är tjejens dator så jag har den tyvärr inte hos mig just nu och kan testa.När du startar datorn: använder du mus, håll ner vänsterknappen. Har du ingen mus tryck på styrplattan eller knappen vid plattan
Vad gör detta? Det är tjejens dator så jag har den tyvärr inte hos mig just nu och kan testa.När du startar datorn: använder du mus, håll ner vänsterknappen. Har du ingen mus tryck på styrplattan eller knappen vid plattan
hade du inte en skiva i datorn som du inte får ur???Vad gör detta? Det är tjejens dator så jag har den tyvärr inte hos mig just nu och kan testa.
Jo det stämmer. Att hålla inne musknappen medan man startar datorn tvingar alltså ut skivan när inte eject-knappen vill fungera? Kanon isåfall, skall testas!hade du inte en skiva i datorn som du inte får ur???
Lösningen kom idag. Pjuh!
http://support.apple.com/kb/DL878?viewlocale=en_US
Har de bytt chipset eller något? Ingen dator från 2009 var med i listan, jag har en MBP13 och den är alltså inte berörd?
Vad jag kan se så verkar det bara som 2008 modellerna och en 2007 har haft problem. Så on du har problem är det inte relaterat till just den här buggen.
Nej, jag har inget problem, var bara tvungen att kolla upp det eftersom du skrev "major f**kup".
Edit: Skämt åsido tycker jag mac är helt reko. Men eftersom jag spelar är det bara onödigt krångligt att köpa en mac.
Dessutom är det för lite "bang for the buck" i många fall imo.
Folk som tar det så fruktansvärt seriöst är väl snarare problemet.
Personligen ser jag helst att få använder mac då det leder till att vi fortsättningsvis slipper virus och piss.
Vad han menar är väl att det snabbt leder till klassiska mac vs pc kacket där folk länkar till div skojsiga parodier på reklamer, mm vilket inte ger något då de ofta från båda sidor är rätt trista för att de är skapade av just nördar (bortsett från den där med mac-wheel, den var kul)
Man kan skapa en mac vs pc-tråd i stället. Samtliga andra trådar i forumsdelen är pc-trådar så varför känner alla sig kallade att hoppa in här och länka bilder på skit?
Personligen ser jag helst att få använder mac då det leder till att vi fortsättningsvis slipper virus och piss.
Någon mer än jag som har WiFi-problem med nya iPhone 3GS? Tycker det svajar sjukt mycket hemma och ibland står det helt still fast allt annat kopplat till routern fungerar klockrent? Fatta nada...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|