blizzer
Ny medlem
finns fan inget tråkigare att laga mat till sig själv då blir det bara billys eller makaroner ju
Nursey skrev:2295070Flingor (olika slag) och mjölk
Har längtat efter ett eget kök sedan jag var liten och älskar att laga mat. Nu har jag ett kök och har NOLL lust att laga mat till mig själv
Gäster är vad jag behöver..någon som kommer på middag?
prulle skrev:2291138
Så jag undrar om ni har tips på recept som är billiga och enkla?
Nursey skrev:2295070Flingor (olika slag) och mjölk
Har längtat efter ett eget kök sedan jag var liten och älskar att laga mat. Nu har jag ett kök och har NOLL lust att laga mat till mig själv
Gäster är vad jag behöver..någon som kommer på middag?
Mitra skrev:2291925Men här i skåne så kallar vi det plättor oavsätt storlek
GuW skrev:2296503Det är lite långt att åka, annars skulle jag gärna äta middag hos dig någon gång.
Du får skicka upp din bror på studier igen, så kan du få laga mat i mitt kök när du hälsar på honom
DEt ska jag fan köra nu tack för tipsen nu ska jag nog överleva ska vi se.MadManAxel skrev:2295011Håller verkligen med!
Men en ännu bättre sås är att ta creme fraiche och blanda med senap och tomat ketchup (heinz helst). tror den kallas thousand island dressing, men är ej helt säker. Go är den iaf, dessutom funkar den som dipp
mini-knutten skrev:2305628
Om mina föräldrar skulle komma hem å finna mej ätandes snabbmakaroner ur diskhorn med händerna skulle jag ALDRIG mer lämnas ensam
Tyldenhong skrev:2298574Den här e fan bra: ta två hönökakor (en kaka är som en halvmåne, två är då gissningsvis som en helmåne)... på dessa brer man på tomatsås och sen egentligen va man själv tycker om, målet är att det skall bli en hemmagjord pizza. Förslagsvis skinka,championer, riven ost och lite goa örter (oregano/basilika), ringla litta olivolja över och in i ugnen tills botten (helmånen) blivit lite halvt krispig o svagt gyllenbrun samt osten har smält. Gott, billigt, kan va nyttigt samt går faktiskt fort att göra.
prulle skrev:2305662Hur kokar man ris?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |