Geronimo79
Ny medlem
Regeringen borde kanske ställa upp och betala och bygga fler banor så att man kan rasta av sig där utan att behöva åka Sverige runt? Det tror jag hade varit bra
Jag hoppas verkligen att du inte tror att detta är ett resultat av alliansen...?
Hade det varit det så hade det nog inte bara varit 15 år dom hade fått pröjs...
Var det inte maud som tog tog löner från två olika tjänster eller nåt???
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45952&a=973925&lid=aldreNyheter_976772&lpos=rubrik_973925
(Sedan är det förvisso ganska intressant att 0,01% av 20 000 blir 200 kr, men det är ju bra eftersom man måste vara rik för att köra MC.)
Skulle vägra inte ha det senaste och värsta. Den dag jag inte kan ha det längre (vilket inte kommer hända), blir det till att införskaffa en retard istället
Fotbollshuliganerna kostar många miljoner årligen i polisinsatser mm...
Men ingen gör något åt det.
Ok, vart ett ganska så segt svar men..Måste påpeka att du är en av dom som gör våra försäkringar dyra när du går med på att betala av nästan hela hojen i försäkring på ett år.
Du måste göra en totalkrasch första året om den försäkrngen ska löna sig.
Fortsätter du med den försäkringen så kunde du köpt en ny hoj till istället.
Du förstår inte heller debatten.
Jag har trafikförsäkring då jag vill har råd med soppa på sommaren och jag handlar inte märkeskläder alls.
Du har för mycket pengar för att vara med i debatten.
Det handlar inte om att prioritera, det handlar om att vara med eller inte.
Regeringen borde kanske ställa upp och betala och bygga fler banor så att man kan rasta av sig där utan att behöva åka Sverige runt? Det tror jag hade varit bra
om man ska snacka om svinen i regeringen så är väll de som stör än mest de dära glidarna som fick 34 000 i månaden efter att de hade slutat.(var någe insider program på tv) de är 34 000 av mina skatte pengar. varför ska någon "föredetta!! politiker ha dem för att sitta hemma och virka!
Jag är av åsikten att skattpengar skall gå till handikappade(fysiskt och mentalt) och barn. Det är dem ända som inte kan hjälpa sig själva.
Lön till makthavarna är även inkluderat, men lönen dem får skall vara samma som dem fick innan dem kom in i regeringen. Det leder till att vi får makthavare som faktiskt vill bidra till samhället.
Ok, vart ett ganska så segt svar men..
Jag var då skriven i Stockholm, kille 23 år och full effekt på hojen (77kw). Hade inte fått så mkt billigare om jag inte tatt halvförsäkring. Men nu tog jag hel, dessutom hade jag råd med det då. Nu är det en annan femma när jag flyttat tillbaka till Sverige och dessutom jobbar via Adecco
Jag är med i debatten och gav bara tips på hur man kan göra för att kanske kunna roa sig med en nyare hoj. Mitt tips var att prioritera ens utgifter något om man inte har fullt råd till en eller flera hobbys/intressen.
Jag har nu också äntligen kommit på vad som menas med
NOLLVISIONEN....Det är att ingen vanlig "medel-svensson" skall finnas
på vägarna utan endast miljonärer skall få färdas där......Vi fattiga
skall använda cyklar....men samtidigt så ökar ju skadorna där också
så snart får vi vanliga endast gå......
Tråkigt men det känns ändå som rätta valet, sälj medans man kan snart är sporthojarnas värde lika med noll!
För att vara lite allvarlig. Allting kostar och det gäller att göra sina egna val. MC á la värsta modellen kanske betyder att svindyrakläderochpartapåkrogen-kontot varje månad blir noll, men det är ju ett val som varje person får göra själv. Men att bara gnälla om att allt är så dyrt och dessutom skylla ALLT på den sittande regeringen blir lite fel.
kör på bana då? ..hade jag haft lika nära till flertalet banor som du, så hade jag aldrig åkt gata. Och bana är det roligaste som finns,.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|