Är du på riktigt![]()
Gjorde endel tabbar på förrförra jobbet, inte konstigt att man e stressad och missar saker när man har en psykochef som står å skriker på en hela dagarna.
Är du på riktigt![]()
Rengjorde en yta för lackering för många år sedan med koncentrerad industri ammoniak som jag kommit över.Bestämde mig för att lukta på eländet i flaskan och tuppade av och fick åka ambulans till sjukhus när bekanta hittade mig.![]()
Massa roligt
Tappade 2 torxbits och en gummiände till vakuumslangen ner bland motorn och kablage idag. Fan halva dagen går ju åt till att hitta skiten igen.![]()
Gjorde en likande sak på en kompis motor. Tappade ner en gummidel från tändhatten när vi höll på med ventilspelet på hans KLX650. Den försvann spårlöst och där den försvann så var det troligast att den hade ramlat ner bredvid kamkedjan, nere vid vevpartiet, via toppen som vi tittade ner i...![]()
Efter att ha lyst med ficklampa och letat lite så fick vi syn på att den, som tur var, låg bredvid hojjen
Så där sparade vi någon veckas skruvaned med att riva motorn och leta efter en försvunnen del som inte fanns där..![]()
Om man ändå var så smart att man la typ en trasa eller något precis under sakerna så det fångas upp där istället för att ramla ner så skulle man kunna spara massa timmar av sitt liv.![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |