åfan, en vastastan bo till
Hur är de på bogesundsvägen numera? Såg uppdrag granskning, å då hade de helikopter redo å hela kittet haha
vasa stan är det som gäller, är det din hoj som står vid karlbergsskolan ibland? grymt fin iaf
åfan, en vastastan bo till
Hur är de på bogesundsvägen numera? Såg uppdrag granskning, å då hade de helikopter redo å hela kittet haha
[YOUTUBE-ID]8hzrbntlSVY[/YOUTUBE-ID]
Filmen har varit uppe förr. Men att kalla dessa grabbar mesar skulle jag inte göra . Riskera livet i varje kurva tycker jag inte är mesigt, men rätt dumt...
Så jävla hårigt klipp...
Mogna och ansvarsfulla mc-åkare köper en värsting liter cykel, sedan köper dom helsystem i titan för 30000kr sedan PC3 (3500kr) sedan bänkning (2000kr), mini-blinkers etc etc (3000kr till) Nolan vurpollon "sverker edition" (5000kr)
Sedan leder dom ner den sakta som blinda kärringar till donken och säger "jajamen 180 på slangen bänkad i råttans garage med papper och allt".
Så leder dom den hem igen, det är vad jag kallar moget.
Att använda en modern 1000cc cykel till att gasa med vore ju däremot helt oansvarigt.
Om alla vore posörer tror du vi hade haft sådana cyklar som vi har idag?Jag har faktiskt sagt något liknande innan. Alla klagar ju på posörer, som jag ser så är det fan bra att vara posör. Bättre för hälsan och hade alla varit posörer hade vi nog inte haft de problemen vi har när det gäller ägandekostnader.
Mer posörer i Sverige hade varit bra!
Om alla vore posörer tror du vi hade haft sådana cyklar som vi har idag?
Racing finns inte om alla är posörer, ingen kör och ingen tittar. Kan ingen köra hoj skulle chassit vara som en hd, motorn skulle lämna 50hk på 1800cc. Ska en posör utveckla ett bra chassi med en motor som är byggd med ett bra register osv. Vajerbromsar med gummibelägg som nyper över fälgen. osv osv.Jo jag tror det faktiskt... posörer köper ju sporthojar för att vara värst Whatever sells.
Men nä.. En sporthojsposör vill ju ha en värstinghoj för att kunna skryta med hur mycket hästar den har, vad fort den går och vilken grym väghållning den har. Väl på vägen/banan så utnyttjar han inte ens en tredjedel av hojens kapacitet.Racing finns inte om alla är posörer, ingen kör och ingen tittar. Kan ingen köra hoj skulle chassit vara som en hd, motorn skulle lämna 50hk på 1800cc. Ska en posör utveckla ett bra chassi med en motor som är byggd med ett bra register osv. Vajerbromsar med gummibelägg som nyper över fälgen. osv osv.
Han var ju ascool juhVar nära att jag fick en sån här "tuffing" i fronten på bilen idag på vägen från jobbet...
Idioten körde om en 24-metare i en skymd högerkurva...
Du vågar alltså inte köra bana? Hur täntke du när du startade den här tråden då?
För att uttrycka mig milt vill jag upplysa dig om att du inte tillhör SH's begåvningsreserv.
Vet inte om du bedömmer dig tillhöra den begåvad reserven men med tanke på din slutledningsförmåga och förståelsen med poängen av denna tråden blir man kanske lite orolig om du tillhör eliten av de furnuftiga i detta dårhus.
Min poäng är inte om jag vågar eller inte vågar köra bana eller brutalt onödigt riskfullt i trafik.
Vad jag försöker säga är att det kan vara bra att TÄNKA efter lite före ibland. Eller lite enklare om ni ursäktar: använd skallen när man kör så slipper man kanske älgskit inne i ögongloben.
Är du med eller tycker du att jag är ännu längre från reserven nu?
[YOUTUBE-ID]8hzrbntlSVY[/YOUTUBE-ID]
Filmen har varit uppe förr. Men att kalla dessa grabbar mesar skulle jag inte göra . Riskera livet i varje kurva tycker jag inte är mesigt, men rätt dumt...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|