centertanksen
Medlem
Jag försökte formulera mig lite underfundigt men även underhållande då jag tycker vi ska ha lite underhållning på nätet.
Förklaring utan fantasi och retsammheter för känsliga egon:
de som kör "fort" på gata och riskerar allas hälsa tycker nog att de är riktigt grymma chaufförer som pressar sina literhojar abslout max. Jag tror att fallet ofta är att de skulle få spödäng av en någorlunda van banåkare på ett banvarv då det är först där som hojen kommer nära sitt max beträffande nedläggningsvinklar m.m.
Så vad jag menar är: boka bandag och maxa järnet men kör inte som idioter i trafiken och riskera allas hälsa. Det gör heller ingen nytta för försäkringspremierna i framtiden om man gasar som ett ägg på gatan.
Det är ju bättre (för alla inblandade) att sätta en riktitg snabb tid på en bana än på t.e.x bogesundsvägen.
Faan vad tydlig jag är håller ni med?
Fan inte en chans att jag kommer boka in en bandag så fort jag känner mig sugen på att gasa lite och annars köra efter gällande hastighetsbegränsning.
Att dra ut och köra vill man ju dessutom varje kväll då man kommer hem från jobbet (finns det några banor med drop-in i Stockholmsområdet som är öppna då?).
Hur vet du förresten att de som tokkör på gata inte kör bana också?