peterpain
sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
jaja, du slipper iaf betala en idiot som mekar 8tim fram o tillbaka Dvs det var ju iaf gratis.
ja jävlar vilken tur jag har
jaja, du slipper iaf betala en idiot som mekar 8tim fram o tillbaka Dvs det var ju iaf gratis.
ja jävlar vilken tur jag har
Ska du linda/coata grenrören sen?
Första böjen från kompressorhuset såg ut att vara rätt nära grenröret.
Visserligen hade du väl intercoolern i plenumet så det kanske inte är någon fara för varm insugsluft?
Snyggt jobbat annars, nära uppstart nu ju!
Man lindar inte bling-bling rostfria rör.
Dom ska skina likt en hundkewk i månskenet.
Ha, jo visserligen. Men funktion går före utseende vet du väl.
hej
nej inget som skymmer ska monteras det e bling som gäller,sen ska jag montera fälgstripes oxå
När dom flesta turbo killarna läser här tänkte ja passa på och fråga hur mycket olja som är normalt att det samlas i IC:n? Gjorde rent min IC på gixxer turbon och det rann ut en liten del fräsch olja. Fast det bara var 150 mil sen ja gjorde rent den sist!
Agget har bara gått 600-700 mil! Hojen går perfekt.
Finns det ingen bra tråd för oss turbo beroende hoj åkare?
Det e nog inte många som kan svara på denna fråga oftast pajar något långt innan 150mil du vet säkert vad jag menar, fan hojen fungerar med 0,5bar varför inte testa med 1bar och funkar det så höjer man lite till.
Så länge den inte blåryker så e det ingen fara.
tack wachen
o rätt tänk rol snart dags för olja men lite olja från biltema till uppvärmningen o sen riktig eller hur,tillbaka till olja i ic så är det ju alltid när jag demonterat mina så har det varit olja i den vet inte om et e okey men det har funkat o inget har har pajjat.men det e som rol säger man höjjer trycket tills det pajjar så kom igen o höjj det kan bara bli bättre
slänger in några kort från idag,tror att det blir start imorgon eller det känns så iallafall
Hej
Idag skulle jag montera vattenpumpen o dra dom sista slangarna och koppla elen för att kunna fylla systemet,allt frid o fröjd pumpen gick så fint.
Catchtanken som e hemmagjord läckte inte,inga slangar läckte och plenumet blev hur kallt som helst fan va jag e redig tänkte jag ända tills det rann ut vatten ur luftfiltret på turbon,då sa jag alla fula ord jag kan
tömde turbon och gick upp
Jag får skära upp plenumet o byta kylet och svetsa ihop det igen.learn by doing men vafan så är det bara så nu tar jag nya tag imorgon
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|