UltraMarine
Gudomlig sporthojare
Biturbo skrev:2455660Det jag menar är att hur i hela friden kan vi, i en högkonjunktur ha flest arbetslösa i hela europa? är så hög arbetslöshet?
/snip/?
Är du helt säker på att sverige har högst arbetslöshet i Europa?
andersbrink skrev:2456956Istället för att blankrösta, rösta in Piratpartiet i Riksdagen istället (och strunta i Landsting och Kommun). Det enda parti som verkligen värnar om din och min integritet. Citat från deras sajt:
"Piratpartiet siktar på att ta en vågmästarroll efter valet 2006. Vi tar upp frågorna om rätten till ett privatliv och personlig integritet, och rätten att dela med sig av kultur och kunskap. För att uppnå detta så behöver vi minst 4% av rösterna, vilket motsvarar 225 000 röster."
Utgången av riksdagsvalet är det som minst kommer att påverka vår vardag. Kommunvalet är det viktiga!
Jag kommer inte rösta samma i riksdagsvalet som i kommunvalet (som det känns just nu)..
En blankröst är så dumt för den blir ogiltig. Som jag ser finns ingen anledning att rösta blankt för det finns alternativ. Blankröstare är de som inte orkar sätta sig in och ta ställning och det tycker jag är svagt!
Last edited: