Det var helt rätt..han borde ha backat över den ett par ggr...Det handlar ju om värdelöst skräp som inte fyller någon som helst funktio i vårt samhälle. Det är vanlig barlast som vårt redan rätt hårt lastade samhälle borde dumpa som den säck med skit dessa människor är. INGEN behöver dessa skitmänniskor till något alls.
Brukar inte ge mig in i debatt utan att läst hela tråden, men hur fan tänker ni som tycker morfar gjorde en ok grej. Helvete killen kunde ju dött!! För en stulen cross. Nej hoppas morfar får svidande böter och gärna någon månad på kåken.
Och nej.. jag tycker inte det är ok att stjäla hojar.
Det värdelösa skitmänniskan kommer inte att stjäla fler hojar, det är ju förenat med livsfara. Tom hans sketna ghettohjärna kan koppla ihop orsak verkan och räkna på risken. Om han nu hade dött...vad fan hade det förändrat ? Hade vårt samhälle blivit av med något värdefullt eller med någon av ens ringa värde ? Förmodligen bara med en värdelös belastning...
Löste det problemet?
Tycker synd om barnbarnet som, beroende på ålder, med lätthet kan ta på sig ansvaret för det rättsliga efterspelet mot hans/hennes morfar!
Hur gick det för flickan? Vilken AKTIV del hade hon i detta?
Mvh!
// Niklas
En skitmänniska ute mindre som stjäl andras saker. Med lite tur med bestående men som gör att han aldrig mer kan t ex köra en MC och då kan han heller inte stjäla en.
En skitmänniska som utgör ett varnande exempel för han sskitkompisar som nu inser att med lite otur kan deras parasitsvinerier sluta med ivaliditiet.
En morfar som kan se sig själv i spegeln och säga "jag gjorde fan åtm NÅGOT medans vårt impotenta rättsystem inte förmår det".
På andra sidan en skitmänniska som ligger i smärtor och ånrar att han stulit.
Jag tycker att det är en rätt bra balansräkning...