Tror också det blir kanon! Ni som kör i snabbare klasser får stå vid depåmuren och skrika på oss så går det nog snabbare!
De kan få bli våra paraplycheyer.
Tror också det blir kanon! Ni som kör i snabbare klasser får stå vid depåmuren och skrika på oss så går det nog snabbare!
Verkligen jättekul att nya klassen verkar locka sån många deltagare.
Men känns som många bara anmäler sig till denna klass för det känns lite otäckt att ge sig in i "riktiga serien" direkt. Låt de riktiga nybörjarna ha denna serien för sig själv och på så sätt kan vi förhoppningsvis bygga en bra stomme för framtida SM.
Men att ställa upp direkt i en serie där ni vet att uppklassning kommer omgående anmäl er direkt till Rookie i stället och se till att fylla på denna serie.
Desto fler som inser att de är tillräckligt bra får gärna vara med i denna klass även om jag håller med dig! Jag hoppas verkligen att de som anmäler sig till denna klass blir glada över att de kommer 10a av 13. Denna klass är som sagt inte för prestige utan för att för att ha roligt. Så är man inte top 3 så har man ändå jävligt roligt på banan, ett race är alltid ett race. Om jag kommer tio minuter efter folk i mål så bryr jag mig inte, jag är där för att ha roligt. Och förresten vem som är snabb vill gå ner på gatdäck? På detta forum kan man ändå få uppfattningen att gatdäck är som köra på is.
Verkligen jättekul att nya klassen verkar locka sån många deltagare.
Men känns som många bara anmäler sig till denna klass för det känns lite otäckt att ge sig in i "riktiga serien" direkt. Låt de riktiga nybörjarna ha denna serien för sig själv och på så sätt kan vi förhoppningsvis bygga en bra stomme för framtida SM.
Men att ställa upp direkt i en serie där ni vet att uppklassning kommer omgående anmäl er direkt till Rookie i stället och se till att fylla på denna serie.
Måste säga att det är inga dåliga hojar som kommer och stå på startgridden om man kollar på listan....
Kanske dags å börja öva så man får ner knät i nån kurva i alla fall....
Funderar lite på om man skulle väcka liv i gammelbeemern något race istället 40 år gammal boxertwin på 50-ish? häst! ooyeah
FIFAN vad detta verkar nice! Kom igen alla med en gammal förstagenerations R1:a stående i garaget; UT och PANGA!!!
Dom har ju förgasare och är orättvist snabba runt banan!
Kanske dags å börja öva så man får ner knät i nån kurva i alla fall....
Kör Du med detta gäng kommer det komma efter några pass
För min del är problemet iofs till stor del tidsbrist, men även ekonomiskt. Det finns mer i livet som är kul än racing!
Har ju trots allt lovat att jag iaf ska köra ifrån Mozz en dag...
Inte säkert, jag har inte lärt mig än. . . . . .
Men, jag är egentligen för snabb för Fartster Kupp, dock ser jag en möjlighet att få racea och ha kul på en BILLIG och oseriös nivå genom att i så fall helt enkelt välja en hoj det inte GÅR att va snabb på.
Har inget alls att åka på idag, men skulle den hoj jag nu (hypotetoskt) skulle köra visa sig ge pallplatser, då får jag väl byta till en tröttare hoj helt enkelt. Kan man stå på pallen med en hoj med reglementsenlig minimieffekt så ska jag fira med en finöl och klappa mig på axeln för art jag är snabbast av de långsammaste
Detta är iofs en intressant fråga! Om jag kommer på en HD Sportster -74, får jag vara med då?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|