Ojojojoj, det här uttalandet ger en pallplats i kategorin DÅLIGA bortförklaringar!!!!
Haha.. Farbror måste ju mobilisera för allt det där du hade innan du ens började ju Pengar är bara pengar och det är klart jag har råd om jag verkligen vill, det stora hindret är tiden med sådär 200% sysselsättning.
Kan grisar flyga? Är solen blå? Kan Agile köra ifrån Mozz, nu, imorgon, ever, någonsin?
Haha.. När jag går med käpp, men du får rullas ut på sjukhussäng till bandepån, DÅ!
Detta är iofs en intressant fråga! Om jag kommer på en HD Sportster -74, får jag vara med då?
Som det är idag, njaej. Syftet och formuleringen var just "instegsklass". Jag skulle personligen hellre se "budgetklass" med folkrace-känsla, men någonstans måste ju allt börja.
Poängen med ovan är att den potentialla startlistan inte bara består av noobs, utan även gamla rävar som vill tillbaka till depån men inte göra en ny satsning. Då är det kanske roligare att köra med silvertejp och tuggummi än att börja slåss i Rookie, om man nu faktiskt har potential att vinna där så är det förbannat svårt att "nöja sig" med att snålåka för de flesta.
Dock är det en bra början, och förhoppningsvis vågar sig tillräckligt många ut nu så att vi får lite mer nya ansikten i depåerna.
Önskar mig en RC390 i födelsedagspresent sen, bra hoj utan att slakta däck, bromsar osv.. = Bra billig racing.