Att du inte förstår vad jag eller andra seriösa skribenter framför förvånar inte!
Är du säker på att det inte var du som var storidioten i diskussionen om wheelies, dina inlägg här är i samma klass?
Avskyr att googla gammalt trams men jag skulle kunna göra ett undantag i ditt fall...
Du? Den som är seriös? Hur var det med det med att vara pompös nu då?
I ditt fall skulle jag vara försiktig med att kasta sten i glashus. Jag förstår inte varifrån du får din inbillade storhet ifrån? En släng av hybris månne?
Du är inte bättre än nån annan som skriver här i racingforumet, varken gällande att vara seriös, att undvika personliga påhopp eller hålla sig till trådens ursprung. Kliv ner från dina höga hästar (eller ifrån trädet om det är dig avataren föreställer) och kom in i matchen. Du kan försöka vara överlägsen i nåt annat sammanhang, här lyckas du inte.
Kan du förklara varför en ökad minimivikt till 160 kilo och en blinkande röd baklampa stör din uppfattning om prototypracing så mycket? Eller varför utvecklingen av elektroniska hjälpsystem i MotoGP inte hör hemma där? Är det för att du inte förstår det eller?
Så vitt jag vet har alla serier någon typ av regelverk, varför skulle MotoGP vara annorlunda?
Jan kan inte förstå vad DORNA gjort dig eftersom du har en sådan avsky för dem?
DORNA har haft den exklusiva rätten till tv-rättigheter och annat kommersiellt för FIM Road Racing World Championship Grand Prix MotoGP sedan 1992. Om du har stört dig sedan dess och ändå fortfarande tittar och följer med i serien så är du antingen väldigt konservativ eller väldigt dum. Efter att ha följt dina inlägg här i racingforumet så skulle jag gissa på rätt mycket av båda delarna.
Den typ av serie du förespråkar kan bara finnas i en drömvärld, men sitt du kvar i trädet ihop med Kalle och fantisera om den så följer vi andra med i utvecklingen.
P.S. Googla på du. D.S.