Nu tar du väl i lite kraftigt, kalla en tönt som Stoner rebell?Vissa gillar rebeller, andra inte.
(Ja, ja, tönten kan köra hoj...)
Nu tar du väl i lite kraftigt, kalla en tönt som Stoner rebell?Vissa gillar rebeller, andra inte.
Vissa gillar bortskämda snorungar, andra inte.Vissa gillar rebeller, andra inte.
Det gör jag definitivt. Han vinner VM medan alla surar över hans beteende. Rossi är allas favorit, han får allt han vill och hans racingliv har alltid varit stadigt sponsrat, o.s.v. Stoner är Underdogen som verkligen kämpat för att komma nånstanns. Det är hur jag ser det, men jag förväntar mig inte att nån ska ändra sin åsikt. Vad jag förväntar mig är personliga påhopp och förnedring av allra högsta grad, precis som sig bör på detta forumet.Nu tar du väl i lite kraftigt, kalla en tönt som Stoner rebell?
Håller verkligen med. Stoner har aldrig fått något gratis, utan kämpat hårt och gjort stora personliga uppoffringar. Den som har läst om hans uppväxt vet vad jag menar. Rossi har med sin talang och uppbackning glidit på en räckmacka genom livet, tills nu.Det gör jag definitivt. Han vinner VM medan alla surar över hans beteende. Rossi är allas favorit, han får allt han vill och hans racingliv har alltid varit stadigt sponsrat, o.s.v. Stoner är Underdogen som verkligen kämpat för att komma nånstanns.
Måste man bete sig illa för att man har haft en "tuff" uppväxt?Håller verkligen med. Stoner har aldrig fått något gratis, utan kämpat hårt och gjort stora personliga uppoffringar. Den som har läst om hans uppväxt vet vad jag menar.
Håller verkligen med. Stoner har aldrig fått något gratis, utan kämpat hårt och gjort stora personliga uppoffringar. Den som har läst om hans uppväxt vet vad jag menar. Rossi har med sin talang och uppbackning glidit på en räckmacka genom livet, tills nu.
Håller verkligen med. Stoner har aldrig fått något gratis, utan kämpat hårt och gjort stora personliga uppoffringar. Den som har läst om hans uppväxt vet vad jag menar. Rossi har med sin talang och uppbackning glidit på en räckmacka genom livet, tills nu.
Nu tar du väl i lite kraftigt, kalla en tönt som Stoner rebell?
Jag kallar det &så race incident men det är solklart Bautista som falerar (kör på) i mina ögon. Den som ligger först väljer linje är en grundregel, och Dovi tar höjd på odramatiskt sätt.
hade stoner haft ett uns av rossis karisma, ödmjukhet osv så hade han förmodligen varit mer populär än vad han är med tanke på hans bakgrund
Men är man fan av honom vill man förstås inte se hans karaktär som arketypen av en bortskämd komplexfylld snoris med hävdelsebehov. Man väljer att se det som förståeligt och coolt istället. Eller så gillar man sådant beteende helt enkelt.
<snip>
Ingen här har nånsin tyckt att Rossi ska be om ursäkt. Han är absolut en av mina idoler, det råkar bara vara så att jag ser hellre Stoner vinna än Rossi. Och det senare är precis vad jag menar. Stoner skulle inte bry sig om det var han mot världen, han skulle köra fullt ändå. Han uppskattar sina fans, men kör sig eget rejs, medan Rossi gör allt för fansen.är det bara jag som tycker att det är så jävla svenskt att man alltid ska behöva be om ursäkt bara för att man "råkar" vara bra på någonting somliga har det "gratis" medans andra får kämpa lite hårdare för att komma nånvart inget onormalt i det mer än att det sticker i vissas ögon, brukar även kallas: avundsjuka!!
hade stoner haft ett uns av rossis karisma, ödmjukhet osv så hade han förmodligen varit mer populär än vad han är med tanke på hans bakgrund
Jag har läst din länk och du får gärna förklara vilka uppoffringar han har gjort förutom att få en möjlig karriär serverade på silverfat av sina föräldrar?Exakt de okunniga Stonerhatarna verkar svamla om saker som påminner om A.Breiviks sjuka manifest.
Ni som lever i verkligheten kan läsa här http://en.wikipedia.org/wiki/Casey_Stoner
Hur stjäl man någons spår när man ligger före hela vägen ?Bilderna visar tydligt att Dovi "stjäl" Bautistas spår...
Sluta svara de som helt uppenbart inte har en aning RR och/eller är för korkade för att följa enkla, logiska resonemang. Ett par här får skriva precis hur mycket dumheter de vill utan att jag så mycket som lyfter ett ögonbryn.Hur stjäl man någons spår när man ligger före hela vägen ?
När det kommer till vissa "skribenter" så tror de att de har rätt så länge ingen säger emot dem. Å andra sidan brukar ifrågasättandet leda till återkommande personangrepp eftersom de inte kan fullfölja sina resonemang och åsikter hela vägen.Sluta svara de som helt uppenbart inte har en aning RR och/eller är för korkade för att följa enkla, logiska resonemang. Ett par här får skriva precis hur mycket dumheter de vill utan att jag så mycket som lyfter ett ögonbryn.
Om du sett MotoGP på de senaste 15 åren så hade du kanske lagt märke till Rossi "ritual" innan han hoppar upp på hojen?Haha bilden på Rossi vid Ducatin va skön! Hans hållning tyder på att han är jättenöjd med cykeln?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |