Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge. Skall bli skoj att se hojen hel sen igen!
haha så kan man också säga. jo det tycker jag också, men framförallt ska det bli kul att börja skruva igen. Men skruva verkar du inte ha bist på med alla dina projektDen som väntar på något gott väntar alltid förlänge. Skall bli skoj att se hojen hel sen igen!
Nu är ramen lackad och klar... YES Var visst flera här ifrån turboforumet som fått ramen lackad på samma ställe denna vecka. (quad ram)
View attachment 353710
Jo men så är det ju, det enda jävliga är att bultar som jag täckt hålen med som var för långa var helt jävla omöjliga att få bort. Fick kapa bort för färgen satt så jävligt att muttern inte gick att få av. Sen bygger pulverlack regält, så ska karva bort lite färg där det är riktigt tight.Ser riktigt trevligt ut med den polerade motorn och nylackade ramen, kul att plocka ihop så fina grejer kan ja tänka mig!
Tokgrymt Alex!
hoppas du har det bra där uppe!
Det tar sig, uppstart nästa helg då?
riktigt ballt bygge. la hela kvällen igår samt ikväll och läst hela tråden från start till nu. herr andersson har man jobbat lite med (vi är glasisar båda två) och måste säga att jag blir mer och mer impad av hans kunskap inom hoj/turbo. och din kunskap om div är ju inte direkt skit heller. Blir själv väldigt inspirerad att starta ett turbobygge.
Lambdasondskontaktern kanske?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |