Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Först pungkross och sen allt detta, ajsomfan
pungkrossen kommer sist av allt på en damcykel.
Och btw så kan jag av erfarenhet berätta att en avbiten tunga är inte kul...
På en gammal crossbana i min hemby fanns en en raksträcka som vi kallade akut-rakan eftersom så många fått åka direkt från rakan till akuten. En varm lördag i början på 90-talet blev det min tur.
I slutet på rakan fanns ett mindre platåhopp och jag hoppade för långt och istället för att landa i nerförsbacken där platån slutar landade jag med framhjulet i uppförsbacken på de efterföljande wopsen. Det blev lite för tung landning så jag dunkade hakan i styret och tungan stack jag mellan tänderna eftersom jag räknade ut att tändläkarbesök är dyrare än kirurgbesök.... eller så var det bara av kraften i smällen som gjorde att tungan åkte ut. Så det var bara att åka till akuten och få tunga ihopsydd.
Dagen efter hade tungan svällt upp och liknade en halv bratwurst så jag pratade som ett mongo 1-2 veckor efteråt.
Och till råga på allt började jag på ett nytt jobb måndagen efter, dvs man träffar en massa nya människor som antagligen trode jag var ett mongo som inte kunde prata rent!
Detta är min favvomodell.Aldrig lyckats krossa pungen på den allt de andra du skrev har ju hänt men pungen har alltid klarat sig!
eh... snygg!
Last edited: