valmers skrev:Only in Göteborg, som sagt.
Förövrigt kommer du sannolikt delgivas misstanke om vårdslöshet/grov vårdslöshet i trafik.
Eller det plötsliga stoppet kanske...Tobbe C skrev:det är inte farten som dödar,,, det är bromsarna
Karlstad, (där det står att valmers bor), ligger såvitt jag vet inte i Stockhom...sven666 skrev:hey det är ni 08or i fjollträsk som kör TT på bulten och fan va nu alla vägar heter... sen har ni ju henka, No1/ghostrider och roller lösa på gatorna däruppe..
eller det uteblivna?Hultan skrev:Eller det plötsliga stoppet kanske...
micke salmi skrev:du är 25 år jag är 39 år och kört hoj sedan ja va 16 år dax att börja åka
dubla skift för att komma i kapp
Suomalainen skrev:Huh..? nån här som anmält eller?
(OM det är så läs texten under, annars inte)
Nog för att han kört som ett rövhål och inte kunnat hantera situationen som uppstog för fem öre, att han för det får ta en massa skit härifrån rör mig inte i ryggen. Men angiveri trodde jag inte vi här på sporthoj höll på med! Ska vi börja anmäla alla som lägger upp filmer där de kör för fort också? Stuntar på almänna vägar? Osv osv. Då kan vi lika gärna döpa om skiten till kromhoj.com för de lär vara dem enda som stannar kvar...
Ett uteblivet plötsligt stopp resulterar nog i ett annat plötsligt stopp så till vida det uteblivna plötsliga stoppet resulterar i ett långdraget ont glidande stopp, så jag jag vet inte var jag skall ställa mig i denna frågan längre, men jag uppskattar att du analyserade mitt påstående grundligt..TinaTjejen skrev:eller det uteblivna?
TinaTjejen skrev:Karlstad, (där det står att vamlers bor), ligger såvitt jag vet inte i Stockhom...
Var olyckan av sådan grad att polisen blev inblandad så sker ju anmälan automatiskt..Suomalainen skrev:Huh..? nån här som anmält eller?
(OM det är så läs texten under, annars inte)
Nog för att han kört som ett rövhål och inte kunnat hantera situationen som uppstog för fem öre, att han för det får ta en massa skit härifrån rör mig inte i ryggen. Men angiveri trodde jag inte vi här på sporthoj höll på med! Ska vi börja anmäla alla som lägger upp filmer där de kör för fort också? Stuntar på almänna vägar? Osv osv. Då kan vi lika gärna döpa om skiten till kromhoj.com för de lär vara dem enda som stannar kvar...
glider man tillräckligt länge ska du se att det inte blir så mkt kvar av enHultan skrev:Ett uteblivet plötsligt stopp resulterar nog i ett annat plötsligt stopp så till vida det uteblivna plötsliga stoppet resulterar i ett långdraget ont glidande stopp, så jag jag vet inte var jag skall ställa mig i denna frågan längre, men jag uppskattar att du analyserade mitt påstående grundligt..
Förövrigt kommer du sannolikt delgivas misstanke om vårdslöshet/grov vårdslöshet i trafik.
micke salmi skrev:hej i gen nu blev min försäkring dyrare
Tack, äntligen någon som fattar. Otroligt hur vissa kunde få mitt inlägg till någon sorts angiveriantydan. Traktorförarens ilska räcker nog bra.Minimorran skrev:Var olyckan av sådan grad att polisen blev inblandad så sker ju anmälan automatiskt..
Dessutom är det ju i så fall troligare att traktorföraren anmält..
Strider skrev:Som man ropar får man får man svar brukar det ju heta...
Men att använda bakbroms o gå omkull och påstå att man kan köra hoj. Vilken skämtare.
Era förbannade göteborgare.Don Quixote skrev:Haha, ja det är märkligt att dom alltid ska vara härifrån. Undrar vart dom gömmer sig för det är sällan dom syns till IRL.
Goose skrev:Du har klantat Dig, Du har inte klarat av att hantera Din MC i den hastighet som Du färdades i.
Jag skulle inte klanka ner på andras inlägg i Din situation, vad hade Du väntat Dig när Du la in inlägget i Sporthoj.com,,,sympati för att Du inte kan hantera en hoj, utsätter Dina hojpolare i en farlig situation, ger en traktorförare en upplevelse som han säkert inte vill drömma mardrömmar om(dvs det kunde ha slutat med att Du satt inne i traktorn.
Men det som engagerar mig mest är att Du, efter att Du lagt in inlägget försvarar ditt beteende..sjukt
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|