Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan va najs Bushido! Och jevlar vad den svarar bra! Om problemet är borta så är det ju grymt.
Ja, håller med! Ja, den har faktiskt ett riktigt bra gassvar. Det har den haft även utan turbon, men nu är det på något sätt... Tyngre. MAn hör liksom riktigt hur det säger "SLURP!" under huven när turbon drar i sig luft Om problemet är borta ja, men jag vet inte riktigt... Jag vågar likmsom inte lita på den ännu. Det kan ju ha varit rent flyt att den startade just denna gång, men det är som sagt nästan för snhyggt för att vara slumpen... I och med att den kärvat vid samtliga senaste provturer menar jag. Hur som helst, jag ska försöka få den besiktigad så att jag kan ut och använda den ordentligt igen, tror att jag behöver testa mer för att kunna veta säkert. antingen är felet som bortblåst, eller så visar det sig med lite ytterligare test att det inte är borta alls. Vi får se
Edit: Var ute och körde en sväng till, det verkar funka så långt... Haha, hamnade lite offroad av misstag dessutom, fyrhjulsdrift är bra att ha när man plötsligt råkar befinna sig i ett gammalt uttorkat kärr
Last edited: