Precis så! Inget tjafs.
Typ..
Om jag inte är helt ute och cyklar så har dom väl gjort om reglerna för privatimport av bilar till i år, eller gäller det kanske bara veteranfordon? Det kanske nån guru kan svara på?
Nänä.förjävla fett...
Nästa pkptrk blir en ford, den saken är klar.
Det verkar dock vara enklare och höja fordarna, det är mest därför jag vill ha en ford. Fast jag gillar alla dieselpickisar.
Negative. Ford F350 har Dana 60 fram som de större Dodgearna men F150/F250 har Fords IFS-axel som gjordes på licens av Dana. 44 för F150 och 44hd eller 50 för F250. Den är delad och har en "käft" som håller fast ena axelhalvan uppifrån medan den andra axelhalvan fäster i den första. Den måste förlängas vid höjning.
På F350, Dodgearna och äldre chevor/GMC är det bara bladisar eller så klossar man + pitman arm så klart.
http://www.therangerstation.com/tech_library/images/d44ttb1.jpg
Alltså det är löjligt roligt med vridmoment, tänk er minen på en förare i en äckel-flexi-fjoool fård när man kommer bakom dom runt rondellen i fullt ställ med dieselcheven på torr asfalt...
:diesel
Fördelen med pickup är ju att du kan slänga upp dom på flaket sen köra bangbus styleTjejerna borta vid busshållplatsen blev jettekåta är jag helt säker på.
Fördelen med pickup är ju att du kan slänga upp dom på flaket sen köra bangbus style
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|