Du står o kastar sten i glashus...
Ska vi sjunka till din nivå och visa upp alla klipp på Sahlin o Ohly ??? Tänk på vilken bakgrund Sahlin har och vad hon har gjort. Hon är ju en tjuv och fuskare av stora mått... vill vi verkligen ha henne som representant för sverige, nej tack...
Till min nivå?
Jag påpekade att det finns filmer på Youtube med moderater med, eftersom det redan har länkats filmer på Mona och Pedersen. Sviktar minnet?
Vad Sahlin har gjort är jag medveten om eftersom det redan har tagits upp i tråden. Hon är inte mer än mänsklig. Tror du hon är den enda som tex har köpte en Toblerone eller kört med en obesiktad bil etc?
Jag har dessutom jobbat inom kriminalvården och det finns kraftiga belägg för för det han säger. Har inte sett någon som faktiskt dementerat det Reinfelt säger. 90% av alla grova brottslingar (sådana som kostar samhället otroliga pengar) som jag arbetat med är invandrare. Men vi är så patetiskt korrekta i Sverige att ingen vågar säga det... nej, jag är ingen rasist, tvärtom.
Håller med om att det är bättre att fria än att fälla, att det är värt att satsa stora pengar för att få bukt med problemen på lång sikt. Men det sätt sossarna arbetat är helt fel.
Vart kriminalvården kom in vet jag inte, men tidigare ämnet var bidragstagare.
Kostnaden för en fängelseplats på ett svensk fängelse är nästan 1 miljon kronor om året.
Ungefär 25 procent av alla fängelsekunder i Sverige är utländska medborgare.
Av de som dömts till svenskt fängelse i fyra år eller mer är 40 procent utländska medborgare.
Resterande är Svenskar, om dom har invandrarbakgrund finns ingen statistik på.
Last edited: