Presidentvalet i USA 2024

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Alltså, om ni tycker RFK Jr. verkar vara en vettig hälsominister och att det är mer relevant att ifrågasätta trovärdigheten hos de 77 Nobelpristagarna än hans egen trovärdighet får ni väl tycka det. Tror inte någonting jag skriver kommer förändra den saken så jag står nog över fler inlägg i just denna fråga.
Jag vet inte om jag är en av de som räknas in i "ni", men jag utgår från det.

Det finns säkert bättre kandidater, men några saker är säkert, och det är snarare de jag och andra lyckats påvisa:

• Om media vore genuint intresserade av vem som innehar ämbeten inom hälsoministeriet så hade de reagerat på den du kallar Dame Edna, det har de inte gjort och de är därmed inte intresserade av annat än att kasta skit på högern, så redan där är nivån satt
  • Det aktuella brevet innehåller ingen fakta och är undertecknat av bland annat en 100 årig svensk, svårt att sätta sig in i vad detta är egentligen, men bär som sagt ett Malena Ernmanskt skimmer
  • Du har själv, Tack, skrivit ned en lista på bra ståndpunkter som RFK har
  • Svensk tyckonomklass ska inte tycka så mycket utan använda lågstadiets metodik för källkritik

Pöjken skolkar för övrigt, är det inte obligatorisk närvaro längre?

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Jag vet inte om jag är en av de som räknas in i "ni", men jag utgår från det.

Det finns säkert bättre kandidater, men några saker är säkert, och det är snarare de jag och andra lyckats påvisa:

• Om media vore genuint intresserade av vem som innehar ämbeten inom hälsoministeriet så hade de reagerat på den du kallar Dame Edna, det har de inte gjort och de är därmed inte intresserade av annat än att kasta skit på högern, så redan där är nivån satt
  • Det aktuella brevet innehåller ingen fakta och är undertecknat av bland annat en 100 årig svensk, svårt att sätta sig in i vad detta är egentligen, men bär som sagt ett Malena Ernmanskt skimmer
  • Du har själv, Tack, skrivit ned en lista på bra ståndpunkter som RFK har
  • Svensk tyckonomklass ska inte tycka så mycket utan använda lågstadiets metodik för källkritik

Pöjken skolkar för övrigt, är det inte obligatorisk närvaro längre?
Tack för exemplifieringen av ”lågstadiets metodik för källkritik”.

I övrigt kan jag inte göra mer än att uppmuntra till en ny genomläsning av inläggen från där diskussionen startade. Vet inte om det hjälper, men det är åtminstone underhållande 😂

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Varsågod men viktigast är att pöjk tar del av den. 😄
Denna tråd har nu gett mig djupa insikter i hur denna metodik fungerar och jag förstår varför den hör hemma på lågstadiet.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Det gäller att tala med pöjkar på pöjkars vis.
Precis och jag antar att detta akademiska seminarium därmed nått sin yttersta konklusion. Vi kan nu återgå till våra ordinarie sysslor som visare människor.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Trump har börjat kalla Canada en stat och Trudeau för "guvernor". 😅

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...