PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91

Maffan:
Det funkar inte på er killar dock... :gnissla

och frågade om han inte ville gå ut och ta en öl nån kväll... men det ville han inte... :(

vad svarar man på det? "ne, men ok, hejdå..." :3freak

Seriöst? :3freak :3freak
Äää han GO i hela huvve ellär?

...eller så hade han redan rejsig flickvän. Typiskt. Bättre lycka nästa gång. Välkommen till Västerås. :rolleyes: :pannkyss :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Maffan:
Det funkar inte på er killar dock... :gnissla

Spanade svinlänge på en kille som jobbade på en 3butik här i göteborg, vi pratade lite när jag va där och bytte min telefon. Alla tre gångerna pratade vi hojar och racing mm. Killen hade ju intresse för motorcyklar iallafall, GÖTT tänkte jag...

och frågade om han inte ville gå ut och ta en öl nån kväll... men det ville han inte... :(

Han kanske var en sån där... Ghey... :5sure

Du hur som helst inte låta honom förstöra för alla oss andra. :pannkyss

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Ahahahaha.. Du är medveten om att du valde en Smiley som heter 3freak?

Hur många paket glass gick det åt den veckan?
(jag har förstått att det är universalkuren)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3068066 Ahahahaha.. Du är medveten om att du valde en Smiley som heter 3freak?

Hur många paket glass gick det åt den veckan?
(jag har förstått att det är universalkuren)
För det svaret ja fick va han inte värd speciellt måga pkt glass.. men ja kan nog erkänna att det gick ner ett paket Ben & Jerry Choclat fudge brownies :)

den smileyn va vald med omsorg ska du veta :7peta

3067983 Seriöst? :3freak :3freak
Äää han GO i hela huvve ellär?

...eller så hade han redan rejsig flickvän. Typiskt. Bättre lycka nästa gång. Välkommen till Västerås. :rolleyes: :pannkyss :tummenupp
ingen ring på fingret vad jag såg... :gnissla :va

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
För det svaret ja fick va han inte värd speciellt måga pkt glass.. men ja kan nog erkänna att det gick ner ett paket Ben & Jerry Choclat fudge brownies :)

Hade du dykt upp så som du kom till Götaplatsen i lördags och frågat så tror jag inte någon kille ärligt hade tackat nej... :kär :tuttar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3068218 Hade du dykt upp så som du kom till Götaplatsen i lördags och frågat så tror jag inte någon kille ärligt hade tackat nej... :kär :tuttar
Såg jag annorlunda ut då? :va

tror jag hade jeans och skinnjacka va? skulle åka och jobba bara...:va men tack ;)

3068318 Okidoki... enda jag kan erbjuda om ja ska komma till dig är mig själv för ja släpar inte me uniformen nånstans inte... o då duger de ju inte.. :gnissla
Knackar du på dörren iklädd endast en redig påle så ska du se att det duger nog ;) :hihi

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Såg jag annorlunda ut då? :va

tror jag hade jeans och skinnjacka va? skulle åka och jobba bara...:va men tack ;)

Knackar du på dörren iklädd endast en redig påle så ska du se att det duger nog ;) :hihi

:D.. du e snuskig... o ja e arg för att de regnar o farsan har snott bilen o åkt te småland :gnissla

Dags att planera in en tripp ner te polarn i gbg o festa lite :tungan

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Även om jag aldrig skulle nobba dig blomman så skulle jag nog ha svarat likadant, av ren och skär överraskning.
Jag menar det händer ju bara inte att snygga tjejer gör sånt, han trodde nog att han var med i dolda kameran eller nåt...

Du får smyga dig på dom i fortsättningen.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3068469 Även om jag aldrig skulle nobba dig blomman så skulle jag nog ha svarat likadant, av ren och skär överraskning.
Jag menar det händer ju bara inte att snygga tjejer gör sånt, han trodde nog att han var med i dolda kameran eller nåt...

Du får smyga dig på dom i fortsättningen.
Ja nu ser ju inte jag mig själv som sådär ouppnåligt snygg :gnissla men vad är ni rädda för då? Det är väl lika bra att ta changsen (och kanske hamna på dolda kameran) då om man nu får träffa en snygg brud?

Jag hade tagit den om det kommit en snygg kille och frågat, nu gör det ju aldrig det iof :va

Jag förstår dessutom inte meningen med ett "raggnings försök" om man nu ändå ska nobba bruden?! För det va han som började småprata om motorcyklar när ha såg bakgrundsbilden på telefonen och sen ställde ha 20 frågor om racing och hojar. Han kunde likaväl tömt mobilen stoppat den i påsen och skickat iväg den till teknikerna. men istället tog han sig garanterat en extra halvtimme :näsblod:

Misstog jag vanlig trevlighet för raggning? :va :va :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag förstår dessutom inte meningen med ett "raggnings försök" om man nu ändå ska nobba bruden?!

That's a game I dont play...

Dels har jag tydligen bommat när jag har blivit raggad på (enligt tjejer som har varit med och upplyst mig om saken efteråt), dels har jag inte raggat själv dom senaste 18 åren, så jag är helt off på hur det går till...

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R

Han ville ju igentligen bara få sålt en ny telefon åt dig så han kunde götta sig i att få provision på sin lön. Så hade du köpt en ny telefon så hade det blivit :ligga! Men nu fick du nobben för att du ville laga din gamla häck till telefon istället! :tungan

:)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3069212 Han ville ju igentligen bara få sålt en ny telefon åt dig så han kunde götta sig i att få provision på sin lön. Så hade du köpt en ny telefon så hade det blivit :ligga! Men nu fick du nobben för att du ville laga din gamla häck till telefon istället! :tungan

:)
Gammal den är fan bara ett år... :mad: och jag fick visst köpa en ny och inte fan fick ja ligga för det... jävla helvettes jävla....:huvet

3069201 That's a game I dont play...

Dels har jag tydligen bommat när jag har blivit raggad på (enligt tjejer som har varit med och upplyst mig om saken efteråt), dels har jag inte raggat själv dom senaste 18 åren, så jag är helt off på hur det går till...
Ja, jag är nog rätt blind jag med annars men det här kändes nästan för uppenbart.. och det va det ju uppenbarligen med :crash

Polarna brukar peta mig i sidan eller hojta till när det är för sent :muttra

3069215 Han är ghey. Killar har inget som heter "vanlig trevlighet" när det gäller att prata med tjejer, inte utan baktanke iaf.

Edit: Tihi, baktanke...
Jag vet, jag pratar aldrig med er utan baktakne heller ;)

fast hojmänniskor pratar jag med iallafall, annars hade jag ju inte pratat med nån :7peta: men får man ligga.... nee......

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag vet, jag pratar aldrig med er utan baktakne heller ;)

fast hojmänniskor pratar jag med iallafall, annars hade jag ju inte pratat med nån :7peta: men får man ligga.... nee......

Snart är det vinter, då har även hojfolket tid att odla relationer...

Vem vet, du kanske ligger bra till hos några redan, men dom har inte tid med sånt så länge det är bra motorcykelväder....

Och föresten, du har inte tid med sånt heller, du ska åka hoj och ha kul!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln