Jepp, men vi hade inte den förlängda varianten.Leffe skrev:Jumpy finns både som lång och kort modell.
Jepp, men vi hade inte den förlängda varianten.Leffe skrev:Jumpy finns både som lång och kort modell.
Hur mycket plats var det kvar efter att ni hade stuvat in 2 R1r? Gick det att lasta något mer såsom däck, värmare, depåstöd, snuttefilt...Yasha skrev:Jepp, men vi hade inte den förlängda varianten.
Webspy skrev:Du kan få ett BB-tråg och en BMW750 i inbyte....
*hehe* Det finns en hel del plats kvar på golvet, men om man har kåpor man är rädd om får man stuva väl och varsamt. Vi hängde en del saker på väggarna och mellan hojarna gick meklådorna in. Nackdelen är ju att man måste packa ur sakerna för att få ur hojarna, inte så smidigt, men det funkar.RJ skrev:Hur mycket plats var det kvar efter att ni hade stuvat in 2 R1r? Gick det att lasta något mer såsom däck, värmare, depåstöd, snuttefilt...
Du har möjligtvis inte någon bild på en vällastad Jumpy?Yasha skrev:*hehe* Det finns en hel del plats kvar på golvet, men om man har kåpor man är rädd om får man stuva väl och varsamt. Vi hängde en del saker på väggarna och mellan hojarna gick meklådorna in. Nackdelen är ju att man måste packa ur sakerna för att få ur hojarna, inte så smidigt, men det funkar.
MostWanted skrev:Nån som är intresserad av billig och bra ramp till till hojen å bussen?
Jag är också intresserad. Bild och pris?MostWanted skrev:Nån som är intresserad av billig och bra ramp till till hojen å bussen?
Durkplåt 4mm bockade sidor. Ger sig inte i första taget, ge förslag på lite mått. Gör bara ett standard mått när jag väl vet det.christer skrev:Billigt å bra är alltid intressant, vad är det å till vilket pris?
MostWanted skrev:Durkplåt 4mm bockade sidor. Ger sig inte i första taget, ge förslag på lite mått. Gör bara ett standard mått när jag väl vet det.
Blue skrev:
christer skrev:Dyyyyyyyyyyyyrt
MostWanted skrev:Okii grappar å sejjer vad ska jag välja en lite halvdan Renault Traffic från 97 eller en sprojlans släpa som inte räcker till nått i samma prisklass. (Säg att jag ska ta renån!)
Jag har en Skoda Pickup, va tror ni?Pålle skrev:Har du en bra dragbil?
Det är inte kul att ha en risig skåpbil, som kostar extra i försäkring, skatt och reparationer....
/Joakim
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |