Nyteknik skrev:
2167656 Dina inlägg om säkerhet och ansvar är så korkade och osmakliga att de borde raderas av moderatorn. Cynismer av detta slag dagen efter en förare har dött efter att ha hamnat utanför Sviestads asfalt i den smala högfartsknicken är bara för mycket. Herregud.
Om jag är korkad, vad betyder det att du är?
Du hade inget att säga om säkerheten innan olyckan, men nu basuneras det ut högt och ljudligt? Det är ju som skandaljournalistik typ...
Jag bara drog det till förlängningen, olyckor kommer alltid att hända, oavsett sport.
Hur mycket ska man restriktera sporten? Det är otroligt mycket billigare att endast tillåta en max kw/kg istället för att bygga om banorna.
Som jag skrev, behövs det verkligen en dödsolycka innan folk vågar utrycka det dom tydligen suttit inne med hur länge som helst? (enligt dom själva iallafall)
Jag vill köra fort på bana, jag vet riskerna och tar med dom i beräkningarna när jag kör (tror jag iallafall).
Jag kommer förmodligen att krasha på bana nån dag och krashar jag hellre på vilken bana som helst i sverige än på landsvägen.
jag kommer inte att diskutera det här nåt mera, ja, det är otroligt tragiskt att Stefan har dött.
Vill du rida på hans olycka så gör det, jag gör det inte.
EDIT: Jag försöker göra nåt åt det istället för att sitta här och skriva ifall nån undrar