Saab

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Får också passa på att gratulera Spyker. Hoppas att de vårdar SAABs varumärke bättre än vad GM lyckades med under sina år.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
ja å de e rijeringens fel!!!!!!!!!!!1111111111

oooh jag måste verkligen kommit åt en öm tå på dig. Vet du vad jag får socialbidrag och jobbar svart också tjänar runt 35k i månaden på det + bidraget på ca 7000kr är du ännu mer avis nu?

Glömde nästan, hojjen står inte ens på mitt namn och inte min bostadrätt heller bor här i "andrahand" :D

friction

Professor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z400F -83
show me the contract... efter det tror jag på det...

kan nån bevisa att GM eller Spyker har bekräftat detta?
(det har inte gått ut ngt internt än iaf...)

tydligen är det presskonferens kl 19,15

måndag i repris? :död

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Nu ska det väl vara klart då, står ju om det på GM:s sida

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
“General Motors, Spyker Cars, and the Swedish government worked very hard and creatively for a deal that would secure a sustainable future for this unique and iconic brand, and we're all happy for the positive outcome,” Smith said.

Undrar vad Måna, fucket och övriga kommunister ska klaga på nu?

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ducati Monster S2R
"Mats Roos och hans sambo är ärrade och tilltufsade efter det senaste halvårets åkfärd i Saabkarusellen. "

nysaabartikeln_1121555l.jpg

lol

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Skönt att en försäljning äntligen verkar bli av men det är nu den tuffa vägen tillbaka skall påbörjas.

Utan att verka negativ på något vis tror jag Spyker är en ganska resurssvag ägare som får jobba stenhårt för att lyckas få ut nya och attraktiva modeller på marknaden snabbt. Med det sagt hoppas jag att det blir succé och att det går bra för Trollhättan osv.

Hoppas också att alla förstår hur pass mycket bättre en sådan här marknadslösning är jämfört med om Mona suttit vid makten och köpt loss företaget för skattepengar, tillsatt Ohly som Styrelseordförande och Wetterstrand som VD :gnissla

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701
Hoppas också att alla förstår hur pass mycket bättre en sådan här marknadslösning är jämfört med om Mona suttit vid makten och köpt loss företaget för skattepengar, tillsatt Ohly som Styrelseordförande och Wetterstrand som VD :gnissla

Misstänker att SAABs produktion hade ställts om till det miljövänliga alternativet nedan :D detta hade dessutom varit den enda färg man kunde välja.

Bifogat

• Blandat 16 164.jpg
    Blandat 16 164.jpg
    45.3 KB · Visningar: 28

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
“General Motors, Spyker Cars, and the Swedish government worked very hard and creatively for a deal that would secure a sustainable future for this unique and iconic brand, and we're all happy for the positive outcome,” Smith said.

Undrar vad Måna, fucket och övriga kommunister ska klaga på nu?
Dem hade redan hjort allt d där, för att minscka lidandet hos arbetarna på golvet!!!!11
Undrar hur monga som tatt livet av sej ,medan Reinfeldt lånat till senckta skatter????????????????
"Tomas Eneroth, Socialdemokraternas näringspolitiske talesman:

– Socialdemokraterna välkomnar beskedet om Saab-affären. Det för ett viktigt besked för svensk fordonsindustri och det är positivt att regeringen ändrat sig och nu ställer upp med garantier. Det var tur att ingen lyssnade på Maud Olofsson när hon sade att man skulle tillverka annat än bilar i Trollhättan."

Edit: Gött SAAB och Muller. Tryck ut nya 9-5SS och 9-5SC fort som fan nu.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC