Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Det här var fan den gulligaste tråden jag har läst på länge, f*n får mig att tänka på Gnuttarna igen :sissy

F*n vad jag lär vinka fro.m. nu asså':tungan

Ha ha ha!!! Vinka på du, det e bara gulligt. Mc killar o bilister vinkar ofta till mig - en liten brutta i jätte fordon. Viss utmärker sig mer än andra, som den killen jag letar efter gjorde. Hoppas brudarna vinkar tillbaka ;)

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Ha ha ha!!! Vinka på du, det e bara gulligt. Mc killar o bilister vinkar ofta till mig - en liten brutta i jätte fordon. Viss utmärker sig mer än andra, som den killen jag letar efter gjorde. Hoppas brudarna vinkar tillbaka ;)
:gnissla Just ja, jag e ju gift ja... får nog silvertejpa händerna på styret fr.o.m. nu :tungan

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Förresten... att MC-nissar vinkar fattar jag, men vad 17 kör du för att få bilisterna att vinka? Den hemligheten skulle jag vilja veta, mig kastar dem saker på :näsblod

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Förresten... att MC-nissar vinkar fattar jag, men vad 17 kör du för att få bilisterna att vinka? Den hemligheten skulle jag vilja veta, mig kastar dem saker på :näsblod

Oh fy... Låter inget vidare. Bryter du mot reglerna eller? Många vinkar nog just av en endaste anledning - en tjej kör ett tungt fordon. Ganska ovanlig fortfarande. Men du ska ju börja vinka till allt o alla, då blir bilisterna glada o slutar kasta saker på dig ;) Lycka till.

Danne1981

Brum på dig!
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
Suzuki TL1000r
Oh fy... Låter inget vidare. Bryter du mot reglerna eller? Många vinkar nog just av en endaste anledning - en tjej kör ett tungt fordon. Ganska ovanlig fortfarande. Men du ska ju börja vinka till allt o alla, då blir bilisterna glada o slutar kasta saker på dig ;) Lycka till.

Vinka till alla! Förutom eu mopeder... det blir bara pinsamt! :)

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
:va Jag tror dom kastar hårdare bara :gnissla

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Ok, men lägg upp en bild på lastbilen då.... Det kanske finns någon här som är intresserad av lastbilsbrudar i all hemlighet och drömmer om Custom... eller vad är det som garanterar att Du inte är en 1.70 lång skallig man på 150 kilo hårigt bröst i ringbrynja och olja :tungan :D

Sedan så finns det ju andra forum, men de har du kanske redan betat av..
Good Luck with the man hunting... :pussa

Neeej... ingen bild tyvärr.

CM

Sporthojsnörd
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Hojlös för närvarande...
Ett tips förresten är att ha koll på det lilla vita kuvertet högst upp i högra hörnet. Blinkar det så har du fått ett pm. Många som missar det just för att det inte poppar upp något fönster. Tänkte mest om personen du letar efter kan ha sett den här tråden men inte vågat skriva något offentligt :)

sharky1

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
GSXR 750 06:a
Lite koka kanin vibbar här... Fan tänk om man själv skulle ha vinkat, och sedan bli efterlyst på ALLA forum :skrämd
näää låt den stackars mannen va ifred! :fatta!
Nu kanske ni tänker till nästa gång innan ni vinkar till främmande kvinnor :tuttar

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Lite koka kanin vibbar här... Fan tänk om man själv skulle ha vinkat, och sedan bli efterlyst på ALLA forum :skrämd
näää låt den stackars mannen va ifred! :fatta!
Nu kanske ni tänker till nästa gång innan ni vinkar till främmande kvinnor :tuttar

Men du... jag e ingen stalker eller instabil brud som har brist på karlar. Snälla kan inte alla ni som skriver pissiga inlägg, starta ett eget forum o spy galla över varandra. Så ni får smaka på er egna medicin. Kan inte du bara vara glad o lycklig som de flesta andra på min tråd. Livet e trots allt ganska underbart. :) Var positiv, även om det är svårt ibland....

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Men du... jag e ingen stalker eller instabil brud som har brist på karlar. Snälla kan inte alla ni som skriver pissiga inlägg, starta ett eget forum o spy galla över varandra. Så ni får smaka på er egna medicin. Kan inte du bara vara glad o lycklig som de flesta andra på min tråd. Livet e trots allt ganska underbart. :) Var positiv, även om det är svårt ibland....

Jag tror du ska lägga en tråd eller be om att flytta den hit http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=82 för du ju i Stockholm.
Om du kontaktar honom http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=1 han är liksom den som bestämmer här på sporthoj.

man blir ju lite avis på den killen, bli jagad på detta viset

Lycka till.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring