Ozzi
Guest
Sicken mysig tråd...
Ger mig den på att du gillar "äntligen hemma" också...
Sicken mysig tråd...
Aaaaaa! Löve is in the air! Lycka till och hoppas du hittar din prins!
Det här var fan den gulligaste tråden jag har läst på länge, f*n får mig att tänka på Gnuttarna igen
F*n vad jag lär vinka fro.m. nu asså'
Just ja, jag e ju gift ja... får nog silvertejpa händerna på styret fr.o.m. nuHa ha ha!!! Vinka på du, det e bara gulligt. Mc killar o bilister vinkar ofta till mig - en liten brutta i jätte fordon. Viss utmärker sig mer än andra, som den killen jag letar efter gjorde. Hoppas brudarna vinkar tillbaka
Nope, no luck tyvärr. Tror inte att jag hittar honom, men vad fan. Jag har verkligen gjort mitt bästa.
Förresten... att MC-nissar vinkar fattar jag, men vad 17 kör du för att få bilisterna att vinka? Den hemligheten skulle jag vilja veta, mig kastar dem saker påHa ha ha!!! Vinka på du, det e bara gulligt. Mc killar o bilister vinkar ofta till mig - en liten brutta i jätte fordon. Viss utmärker sig mer än andra, som den killen jag letar efter gjorde. Hoppas brudarna vinkar tillbaka
Omg... ja läste penis
Nä men fan lycka till Satsa på Panos! Ni verkar iaf ha lika åsikter
nice tryOk, men lägg upp en bild på lastbilen då.... Det kanske finns någon här som är intresserad av lastbilsbrudar bla bla bla bla
vaffan... vart sitter det dåMmmm vi söker ju alla efter våran penis... Själv hittade jag min vid två års ålder... Har inte släppt den än!
Förresten... att MC-nissar vinkar fattar jag, men vad 17 kör du för att få bilisterna att vinka? Den hemligheten skulle jag vilja veta, mig kastar dem saker på
Oh fy... Låter inget vidare. Bryter du mot reglerna eller? Många vinkar nog just av en endaste anledning - en tjej kör ett tungt fordon. Ganska ovanlig fortfarande. Men du ska ju börja vinka till allt o alla, då blir bilisterna glada o slutar kasta saker på dig Lycka till.
Jag tror dom kastar hårdare baraOh fy... Låter inget vidare. Bryter du mot reglerna eller? Många vinkar nog just av en endaste anledning - en tjej kör ett tungt fordon. Ganska ovanlig fortfarande. Men du ska ju börja vinka till allt o alla, då blir bilisterna glada o slutar kasta saker på dig Lycka till.
Jag tror dom kastar hårdare bara
törs f*n göra detKan inte du testa. Vinka till första sura bilist du ser imorrn o se om du får en vink tillbaka. Återkom sen o berätta.
Ok, men lägg upp en bild på lastbilen då.... Det kanske finns någon här som är intresserad av lastbilsbrudar i all hemlighet och drömmer om Custom... eller vad är det som garanterar att Du inte är en 1.70 lång skallig man på 150 kilo hårigt bröst i ringbrynja och olja
Sedan så finns det ju andra forum, men de har du kanske redan betat av..
Good Luck with the man hunting...
Eu- mopeder är ju så jävla pinsamt så att det....
Vuxna på EU mopeder ska SKÄNDAS.. medelst asgarv när man möter blicken...
Lite koka kanin vibbar här... Fan tänk om man själv skulle ha vinkat, och sedan bli efterlyst på ALLA forum
näää låt den stackars mannen va ifred!
Nu kanske ni tänker till nästa gång innan ni vinkar till främmande kvinnor
Men du... jag e ingen stalker eller instabil brud som har brist på karlar. Snälla kan inte alla ni som skriver pissiga inlägg, starta ett eget forum o spy galla över varandra. Så ni får smaka på er egna medicin. Kan inte du bara vara glad o lycklig som de flesta andra på min tråd. Livet e trots allt ganska underbart. Var positiv, även om det är svårt ibland....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|